درمان قطعی واژینیسموس در تهران (دخول غیرممکن)

واژینیسموس(دخول-غیرممکن)

ترس از نزدیکی از راه واژن یا بیماری واژینیسموس یک اختلال جنسی شایع بین زنان است. ۷ تا ۱۶ درصد از زنان متاهل، یعنی از هر ۶ زن یک نفر یک زن از ۶ زن به این عارضه مبتلا می شود. در واقع به هرگونه انقباض غیر ارادی عضلات کف لگن نسبت به معاینه، مقاربت یا ورود اجسام خارجی به واژن، واژینیسموس گفته می شود.
این بیماری در گذشته باعث نداشتن رابطه زناشویی و طلاق به علت بیماری واژینیسموس می شد. اما با پیشرفت تکنولوژیهای پزشکی، امروزه می توان براحتی این عارضه را درمان کرد. در این مقاله راههای درمان سریع واژینیسموس با هر شدتی که باشند، می پردازیم. برای دسترسی سریع به مطالب از فهرست زیر استفاده کنید.

واژینیسموس یعنی چه؟

زمانی که مرد تلاش می کند، آلت را وارد واژن کند، به خاطر انقباض غیرعادی و شدید عضلات دیواره واژن، مسیر کانال واژن مسدود می شود. به همین دلیل این مردان، ورود آلت را به صورت ضربه زدن به دیوار توصیف می کنند.

واژینیسموس چیست

این انقباضات غیرارادی بوده و درجات متفاوتی دارند. در شکل زیر می توانید عکس واژینیسموس را ببینید.

انواع واژینیسموس

عدم دخول به واژن را می توان به دو دسته ی زیر تقسیم بندی کرد:

واژینیسموس اولیه: این بیماری زمانی خود را نشان می دهد که زن اولین رابطه جنسی خود را تجربه می کند. زنانی که به تازگی ازدواج کرده اند و حدود ۱۰ بار در زمانهای متفاوت تلاش به نزدیکی کرده اما موفق به دخول کامل نشده اند، احتمالا واژینیسموس اولیه دارند.

واژینیسموس ثانویه: در این نوع واژینیسموس، خانمهایی که قبلا رابطه جنسی داشته اند، بعد از تکرار مقاربتهای دردناک از رابطه جنسی بیزار می شوند. واژینیسموس ثانویه به خوبی نشان می دهد که دخول غیرممکن ربطی به ترس از رابطه جنسی یا سایر علل روانی این مشکل ندارد.

درجات واژینیسموس

شدت واژینیسموس ممکن است خفیف، متوسط یا شدید باشد. در شکل زیر می توانید کاملترین درجه بندی گریدهای بیماری دخول دردناک را ببینید:

درجات واژینیسموس

علت دخول دردناک چیست؟

اختلال واژینیسموس یک بیماری سایکو سوماتیک است. یعنی هم دلایل جسمی و هم دلایل روانی دارد که هر دوی آنها به یک اندازه مهم هستند. قبلا تصور می شد که این بیماری، یک بیماری روانی و ذهنی است. اینها تصورات اشتباهی بودند که از طرف جامعه و همسر به خانم ها القا می شدند. اما دلایل جسمی در بروز این بیماری نقش مهمی دارند.

دلایل روانی

از جمله دلایل روانی دخول غیرممکن می توان به تجاوز، رابطه جنسی خشن و بدون پیش نوازی اشاره کرد. از دیگر دلایل روانی واژینیسموس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تربیت سخت جنسی خانواده
  • گناه دانستن رابطه جنسی
  • مشکلات زناشویی و عدم صمیمیت بین زن و شوهر
  • ناآگاهی درباره رابطه جنسی

ترس از بارداری یا ترس از نزدیکی بعد از زایمانهای سخت و خطرناک هم از جمله علل روانی مقاربتهای خیلی دردناک و دخول ناممکن در زنان هستند.

دلایل فیزیکی

علل جسمی و فیزیکی در بروز دخول ناممکن بسیار مهم هستند. معمولا آسیبهای لگنی موقع زایمان و یا جراحی های لگنی از دلایل بروز این اختلال بخصوص در واژینیسموسهای ثانویه هستند. دیگر دلایل جسمی این بیماری عبارتند از:

  • عفونتهای واژینالی
  • زخمهای دهانه رحم
  • بیماریهایی مثل آندومتریوز، التهاب لگن، خشکی واژن، …
  • پرتو درمانی لگن

این عوامل باعث اختلال در عملکرد جنسی و ترس از نزدیکی می شوند.

علائم دخول غیر ممکن

زنانی که دچار بیماری عدم دخول هستند، ممکن است بخشی از آلت به صورت دردناک وارد واژن آنها شود یا اصلا هیچ دخولی صورت نگیرد. اما ورود هرچیز دیگری به واژن ممکن باشد، این حالت در واژینسموس گرید ۱ دیده می شود. دیگر علائم واژینیموس عبارتند از:

  • احساس سوزش
  • ترس شدید از دخول
  • درد شدید در شکم و واژن
  • انقباضات واژن موقع معاینات لگنی در درجات واژینیسموس ۲ تا ۵
  • ناتوانی در تامپون گذاری، ورود انگشت یا هر چیزی به واژن در گریدهای ۲ تا ۵ واژینیسموس
  • افزایش تپش قلب، جیغ زدن عرق کردن، لزرش شدید بدن و حتی بیهوشی و ضعف در واژینسموس گرید ۵

به دلیل بروز این نشانه ها و نارضایتی همسر، زن میل جنسی خود را از دست می دهد.

برای تشخیص واژینیمسوس و گرید آن شما هم می توانید به مطب خانم دکتر ذاکرین، بهترین متخصص واژینیسموس در تهران مراجعه و از سریعترین روشهای درمان این عارضه بهره مند شوید. جهت دریافت نوبت و وقت معاینه با شماره ۰۲۱۴۴۴۶۳۴۷۵ تماس حاصل فرمایید.

تشخیص بیماری عدم دخول

فقط با دیدن علائم دخول دردناک نمی توانید بگویید که مبتلا به واژینیمسوس هستید. بیماری های مختلفی مثل انسدادهای آناتومیک، عدم تکامل مجاری ادرار، وجود دیواره در داخل واژن و غیره علائمی شبیه واژینیسموس ایجاد می کنند. بنابراین تشخیص این بیماری کاملا برعهده پزشک متخصص زنان است.

بنابر علت دخول غیرممکن، پزشک از روشهای متفاوتی برای درمان بیمار استفاده می کند. به همین دلیل است که همیشه می گوییم برای تشخیص بیماری عدم دخول و علت مقاربت ناممکن باید معاینات لازم را انجام دهید. به علاوه، برای درمان ترس از دخول نمی توان برای تمام خانمها یک نسخه پیچید و روشهای درمان برای هر کسی متفاوت است.

تشخیص واژینیسموس

ترس از معاینه در دخول دردناک و غیرممکن

بعضی از خانمها بدلیل ترسی که از معاینه دارند، به متخصص زنان مراجعه نمی کنند و همین موضوع باعث عدم درمان و طولانی تر شدن این بیماری می شود. در صورتی که به پزشک زنان توضیح دهید که موقع ورود یا نزدیک شدن چیزی به واژن چه حسی دارید، مطمئنا در روند معاینه موثر است.

مطمئنا پزشک شما تلاش می کند کمترین ناراحتی را موقع معاینه واژن تحمل کنید. همچنین به جای اسپکولوم از وسایل کمکی مثل آینه و یا از روشهای دیگر برای معاینه شما استفاده می شود. پس می توانید بدون خجالت و نگرانی برای تشخیص و درمان این اختلال اقدام کنید.

آیا اختلال واژینیسموس درمان دارد؟

گریدهای مختلف واژینیسموس را می توان با ریلکس کردن عضلات واژن و جلوگیری از انقباض آنها درمان کرد. پزشکان با توجه به شدت عارضه، دلایل و … از روشهای زیر را برای درمان دخول ناممکن استفاده می کنند:

مشاوره درمانی

زنانی که زندگی پر استرس دارند یا علت بیماری آنها مسائل روحی است، برای درمان حتما باید به یک یا چند جلسه روان درمانی و مشاوره نیاز دارند. این مسئله در روند درمان برخی از انواع واژینیسموس بسیار اهمیت دارد و بیمار بدون آن درمان نمی شود.

معمولا برای گریدهای ۴ و ۵ این بیماری، علاوه بر درمانهای جسمی به درمانهای سکس تراپی هم نیاز است. بدون مشاوره ی سکس تراپیست نمی توان ترس از دخول این دسته از بیماران را درمان کرد. البته این افراد فقط با سکس تراپی درمان نمی شوند و حتما در کنار آن باید ب درمانهای پزشکی انجام شود.

تمرین با دیلاتور

قبلا برای درمان ترس از دخول، زوج درمانی همراه با استفاده از دیلاتور را پیشنهاد می دادیم. اما این روش بسیار طولانی است. لااقل ۶ ماه روزانه به مدت ۱ ساعت باید با دیلاتور تمرین کنید. ممکن است بعد از این همه مدت هیچ تغییری ایجاد نشود. درمان با دیلاتور برای عدم دخول خفیف احتمالا موثر است اما برای درجات بالاتر فقط باعث آزار بیشتر بیمار و کاهش اعتماد بنفس او می شود.

درمان با این روش، از کوچکترین سایز دیلاتور شروع و به بزرگترین سایز ختم می شود. بالا بردن سایز بسیار اصولی است. اما خانمها بخاطر مشکلات جنسی که با همسر خود دارند، در بالا بردن سایز عجله می کنند. این کار باعث ایجاد مقاومت بیشتر در بدن و بالاتر رفتن گرید اختلال واژینیسموس در آنها می شود.

درمانهای خانگی

برای درمان با روشهای خانگی، می توانید از تمرینات کگل برای واژینیسموس استفاده کنید. این تمرینات کنترل شما را بر عضلات کف لگن بیشتر می کنند. در بعضی پوزیشنها، زنان کنترل بیشتری بر میزان ورود آلت داشته و درد کمتری احساس می کنند. پس موقع نزدیکی باید از بهترین پوزیشن برای افراد واژینیسموس استفاده شود.

در صورت خشکی واژن نیز می توانید از لوبریکانت برای روانکاری و لغزنده شدن واژن استفاده کنید. همچنین یوگا، مدیتیشن و ۲۰ دقیقه نشستن در آب ولرم نقش موثری در ریلکس شدن عضلات لگن دارند. روشهای درمان خانگی واژینیسموس برای درجات بسیار خفیف این بیماری می تواند جوابگو باشد.

درمانهای خانگی واژینیسموس

درمان با RF هیگز

استفاده از دستگاه rf برای درمان ترس از دخول باعث ریلکس شدن عضلات واژن طی دو تا سه جلسه آر اف واژن می شود. دستگاه آر اف واژینال با امواج رادیوفرکوئنسی خود می تواند بدون ایجاد هیچ عارضه ای، خاصیت ماهیچه های واژن را تغییر دهد. این تغییرات منجر به کاهش انقباضات غیرارادی و مسدود نشدن کانال واژن می شوند.

امروزه پزشکان در سراسر دنیا از آراف هیگز برای درمان انواع دخول دردناک، حتی واژینیسموس شدید با گریدهای ۴ و ۵ استفاده می کنند. درمان قطعی واژینیسموس با RF در کمتر از دو ماه امکان پذیر بوده و نتیجه درمان آن قطعی است. بعد از هر جلسه rf می توانید بلافاصله نزدیکی کنید و از همان جلسه اول نتیجه درمان را ببینید.

تزریق بوتاکس

درمان واژینیسموس با بوتاکس یکی از روشهای درمان قطعی دخول غیرممکن است. در این روش درمانی بوتاکس به عضلاتی تزریق می شود که موقع رابطه جنسی منقبض می شوند. بوتاکس باعث می شود این عضلات به حالت استراحت قرار بگیرند و منقبض نشوند. این روش، سریعترین روش درمان واژینیمسوس است که در یک جلسه انجام می شود.

بوتاکس بعد از مدتی جذب بدن شده و تاثیر آن از بین می رود. اما طی این مدت، عضلات واژن یاد گرفته اند که موقع دخول منقبض نشوند. بعضی خانم ها ممکن است به دو یا ۳ جلسه تزریق نیاز پیدا کنند. بعد از این جلسات دیگر نیازی به تزریق بوتاکس نیست و می توانید رابطه جنسی عادی با همسر خود داشته باشید.

به طور کلی می توان در مورد درمان واژینیسموس گفت که درمان نوع ثانویه از نوع اولیه اختلال واژینیسموس بسیار راحت تر است. چون خانمها سریعتر متوجه اختلال جنسی خود شده و برای درمان آن اقدام می کنند. توصیه می کنم در صورت بروز این عارضه هرچه سریعتر به پزشک متخصص زنان مراجعه کنید.

تلاش برای دخول باعث درمان دخول غیرممکن می شود؟

زمانی که زوجین بسیار تلاش می کنند که دخول کامل را بتوانند انجام دهند، متاسفانه این کار باعث ایجاد چرخه درد در زنان می شود. یعنی هرچه بیشتر برای دخول پافشاری کنید، شدت واژینیسموس بیشتر شده و چرخه درد، دخول غیر ممکن را بدتر می کند. چرخه درد در واژینیسموس به شکل زیر است:

سیکل درد ناشی از تلاش برای دخول آلت

بهترین دکتر برای درمان واژینیسموس در تهران

بهترین متخصص درمان واژینیسموس، پزشک متخصص زنانی است که در زمینه درمان اختلالات جنسی مثل واژینیسموس کار می کنند. یکی از این پزشکان، خانم دکتر متین ذاکرین، جراح زنان و متخصص واژینیسموس در تهران است که سالهاست در زمینه رفع مشکلات جنسی زنان فعالیت کرده اند و تجربه بسیار موفقی در این زمینه دارند.

برای درمان سریع و قطعی واژینیمسوس با rf یا بوتاکس در تهران، می توانید به مطب خانم دکتر ذاکرین، متخصص واژینیسموس مراجعه کنید. جهت دریافت نوبت و وقت معاینه با شماره ۰۲۱۴۴۴۶۳۴۷۵ تماس حاصل فرمایید.

سوالات پرتکرار درباره انقباض غیر ارادی واژن

خانم هایی که در هنگام نزدیکی دچار انقباض غیرارادی واژن می شوند، معمولا سوالات زیر را از خانم دکتر متین ذاکرین، بهترین دکتر برای درمان واژینیسموس در تهران می پرسند:

برای اختلال واژینیسموس باید به چه پزشکی مراجعه کرد؟

خیلی از خانمها با مراجعه به ماما یا پزشک عمومی و غیره سعی در رفع واژینیسموس دارند که اغلب نه تنها درمان نمی شوند، بلکه شدت واژنیسموس آنها بیشتر می شود. برای تشخیص و درمان این بیماری حتما باید به متخصص زنان مراجعه کنید.

عدم دخول ممکن است به خاطر تنگی واژن باشد؟

واژن تنگ یا نداشتن رابطه جنسی تا قبل از این نمی تواند علت واژینیسموس باشد. این باورها اشتباه هستند.

با همسرم می توانم به مطب شما مراجعه کنم؟

بله حتما. حتی یک جلسه حضور همسر بیمار می تواند به روند درمان کمک زیادی کند. به خصوص اگر هنوز بکارت دارید، حتما باید همسرتان در جریان درمان شما باشد.

با تکنیکهای یوگا و مدیتیشن می توان واژینیسموس را درمان کرد؟

این روشها به ریلکس شدن عضلات کف لگن کمک می کند. اما واژینسموس یک بیماری پیچیده است که با تنفس عمیق، مدیتیشن، …. نباید توقع درمان داشته باشید.

زایمان طبیعی باعث رفع انقباض غیر ارادی واژن می شود؟

خیر. زایمان طبیعی و عبور نوزاد از کانال واژن نمی تواند باعث درمان این عارضه شود.

آیا دوست نداشتن رابطه جنسی باعث واژینیسموس می شود؟

این درست نیست. بسیاری از زنان از پیشنوازی و معاشقه جنسی با همسرشان لذت می برند. حتی به ارگاسم می رسند. اما موقع دخول، بطور غیرارادی، واژن شان منقبض می شود.

چرا درمان واژینیسموس اولیه سختتر از ثانویه است؟

چون در واژینیسموس اولیه خانمها برای اولین بار نزدیکی دارند و بدلیل ناشناخته بودن رابطه زناشویی متوجه مشکل نمی شوند و از بیان آن خجالت می کشند. تلاش زوجین برای دخول هم باعث افزایش شدت واژینیسموس و سختتر شدن درمان آن می شود.

می شود با واژینیسموس باردار شد؟

بله. این امکان وجود دارد. باید اسپرم را با سرنگ به واژن تزریق کنید. در این مورد با پزشکتان صحبت کنید تا شما را راهنمایی کنند. اما توصیه می کنم حتما این بیماری را درمان کنید و بعد باردار شوید.

اگر شما هم سوالی در مورد درمان قطعی واژینیسموس در تهران دارید، می توانید سوالاتتان را در بخش نظرات این مقاله از خانم دکتر ذاکرین بپرسید. همچنین می توانید از خاطرات واژینیسموس خود و یا درمان این عارضه بنویسید و تجربیات خود را در اختیار دیگران نیز قرار دهید.

۴.۴/۵ - (۵۶ امتیاز)
دکتر ذاکرین متخصص زنان

خانم دکتر متین ذاکرین (جراح و متخصص زنان) فارغ التحصیل رشته تخصص زنان و زایمان و دارای بورد تخصصی در این رشته هستند. خانم دکتر ذاکرین بیش از ده سال است که در زمینه ارائه خدمات درمانی و زیبایی به بانوان فعالیت دارند و به جرات می توان گفت یکی از پزشکان پیشرو در فیلد عملهای زیبایی، ترمیمی و درمان اختلالات کف لگن در کشور هستند. حضور در کنفرانسهای بین المللی (بعنوان سخنران) و برگزاری ورکشاپهای آموزشی برای دیگر متخصصین زنان در تهران را می توان گوشه ای از رزومه کاری و حرفه ای دکتر ذاکرین به شمار آورد.

۲۲۲ دیدگاه ها
  • سلام من ی ماهه عروسی کردم و موفق به دخول نشدم به دکتر مراجعه کردم و عمل هایمنکتومی رو انجام دادم .اما بعد از دو هفته باز موفق به دخول نشدم چون باز درد خییلی شدیدی دارم و احساس میکنم چیزی جلوی سوراخ رو گرفته .خانم دکتر من چیکار کنم به نظرتون ؟

    • سلام. عزیزم همونطوری که تو مقاله هم گفتم شما به واژینیسموس مبتلا هستید. روشهای درمان رو ذکر کردم. بهتره برای یکی از درمانها زیرنظر متخصص اقدام کنین. معمولا درمانهای واژینیسموس صبر و حوصله می طلبند اما نگران نباشید. مشکل رفع میشه.

  • ببخشید یه سوال داشتم من هفته پیش ازدواج کردم بد از اون رابطه عضلات واژنم کاملا قفل شده و همسرم قادر به وارد کردن الت خودش نیست انگشتشو هم که بخاد وارد کنه خیلی به سختی وارد میشه این موضوع ممکنه واژینیسموس باشه یا چون هنوز اول رابطه مونه این مشکل رو داریم؟

    • سلام بله ممکنه واژینیسموس باشه. واژینیسموس همیشه مشکلش جسمی نیست. میتونه مشکل روحی باشه یا شما میترسید یا حس خوبی به رابطه ندارید یا آمادگیش رو ندارید. بهتره روی خودتون و روحیتون کار کنید. همینطور اگر بهبود پیدا نکردید به سکس تراپیست مراجعه کنید.

  • سلام خانوم دکتر من یه بار اینجا ازتون سوال پرسیده بودمو گفتین دچار واژینیسمون هستمو گفتین که باید بیام پیشتون ولی متاسفانه من اصفهان زندگی میکنم و نمیتونم بیام تهران الان پریودیم ۶روزه عقب افتاده آزمایش بارداری هم دادم ولی منفی بود خیلی هم تو قسمت شکمم و پهلوهامو مثانم درد دارم بخاطره پرده بکارتمم نمیتونم معاینه بشم میشه راهنمایی کنین؟

    • سلام عزیزم نمیشه بدون معاینه مشکلت رو فهمید. بهتره به پزشک مهربون و صبوری مراجعه کنی و براش توضیح بدی واژینیسموس داری تا بتونه کمکت کنه و معاینت کنه.

  • سلام من هنوز عروسی نکردم اما احساس میکنم که وقتی شوهرم بخواد دخول کنه من درد شدیدی دارم و فوق العاده هم میترسم..من باید چیکار کنم؟ شوهرم فکر میکنه که من مشکل دارم و اون هم ناراحته ومیترسه که نتونم اجازه دخول بدم..من باید برم دکتر یا نه؟

    • سلام عزیزم. یکی از مهمترین علتهای واژینیسموس، مسائل روحی و روانیه. در یک کلام بخوام بگم ترس تون پایه واقعی نداره و قابل درمانه. پیشنهاد میکنم به یه مشاور خوب مراجعه کنید تا بتونه ضمن روان درمانی شما رو برای برقراری رابطه درمان کنه. البته در کنارش با مراجعه به متخصص زنان و یا همکاران ماما می تونین از تکنیکهای غیر روانشناسی هم برای حل و فصل این مساله بهره ببرید.

  • سلام خانم دکتر خسته نباشین من بیست سالمه و ۶ ماهه که ازدواج کردم شب اول ازدواجم اونقدری ترس داشتم نتونستم رابطه داشته باشم با یسری ارامبخش و کرم هایی ک دکتر بهم داد بعد یک ماه موفق به رابطه شدم اما متاسفانه هیچ حسی ندارم و اصلا لذت نمیبرم و بخاطر همین هیچ میلی ندارم دکتر رفتم گفت مشکلی ندارم ازمایش هورمونی هم دادم دکترا میگن فقط عصبیه چون جسما کاملا سالمی در صورتی ک من دختر شاد و آرومیم و هیچ مشکل جدی ای نداشتم و ندارم همسرمم واقعا دوست دارم نمیدونم مشکلم تو چه دسته ای قرار میگیره واقعا نمیدونم چیکار کنم کم کم دارم افسرده میشم مخصوصا که به تازگی حین رابطه خونریزی همراه لخته خون کردم که البته ادامه نداشت…

    • سلام اگه لکه بینی بعد از رابطه جنسی داشتی حتما برای معاینه مراجعه کن. اگر استرس نداری و مشکل هورمونی هم نداری پس حتما با یک سکس تراپیست مشورت کن. ممکنه مسائلی توی ناخوداگاهت باشه که خودت تنهایی نتونی بهشون پی ببری و حلشون کنی. مشاور به تو کمک می کنه که با مشکلاتت کنار بیای.

  • سلام،وقتتون به نیکی سوالم اینکه خانمی که واسهء اولین بار میخواد رابطه جنسی داشته باشه و احتمال میده که شاید مبتلا به واژینیسموس باشه،میتونه قبل از انجام عمل سکس از اسپری سرکننده استفاده کنه؟

    • سلام بله اشکالی نداره. اما بدون رابطه چطور حدس میزنید که واژینیسموس دارین؟ بهتره سعی کنید با یک سکس تراپیست یا مشاور خوب در این زمینه حتما صحبت کنید چون ممکن اضطراب و استرس شدید ناشی از فکر کردن به برقراری رابطه باعث واکنش غیر ارادی بدنتون بشه.

  • سلام خسته نباشيد،خانوم دكتر من يكسال و ٤ماهه كه ازدواج كردم اما هنوز موفق به دخول نشديم هروقت ميخوايم اقدام كنيم به قدرى عضلات لگنم غيرعادى منقبض ميشه كه با مشت ميكوبم روى پام كه آزاد شه همشم به خودم ميگم چيزى نيس اما نميفهمم چرا منقبض ميشه و اصلا راهى براى دخول و ورود وجود نداره كاملا مسدود ميشه يبار به دكترم مراجعه كردم بهم ژل لوبريكانت و ليدركائين داد وگفت با انگشت امتحان كنين اينكارم چندبار امجام دادم اما بازم نميشه دخول داشت و البته بگم ورود انگشتم خودش يه پروسه ايه كه تقريبا ١تا٢ساعت زمان ميبره و بايد ا?

    • سلام عزیزم. اگر عضلات کف لگنت به طور غیر ارادی منقبض میشه و نمیتونی رابطه داشته باشی ممکنه علت متفاوتی داشته باشی که یکی از اون ها تشویش و اضطراب در اثر کر کردن به برقرای رابطه است. میتونی تزریق بوتاکس هم امتحان کنی اما بهتره حتما حتما به یه سکس تراپیست هم مراجعه کنی. مشاور بهت کمک می کنه که با مسائلی باعث میشن این مشکل در تو به وجود بیاد کنار بیای.

  • سلام خانم دکتر من چهارماهه ازدواج کردم.. پرده ام دریک حرکت سرخوردن و خیلی اتفاقی پاره شد.. حالا که میخوایم دخول انجام بدیم اصلا نمیشه به حدی سوزش و درد میاد سراغش که حتی انگشتم طرفش نمیشه برد.. اول رابطه خیلی لیز میشه که میگیم دیگه دخول انجام میشه همینکه نزدیک میشیم کل حسم میپره و خشک میشه.. آیا منم واژینیسموس دارم؟؟

    • سلام عزیزم. بله واژینیسموس دارید و از نوعیه که هیچ چیزی نمیتونه وارد واژنتون بشه. با توجه به علائمی که گفتید به نظر میرسه به جز درمان واژینیموس با RF درمان دیگه ای روی شما جواب نمیده. بهرحال امکان درمان هست به پزشک مراجعه کنید.

  • سلام خانوم دکتر من هنوز دخول انجام ندادم و قصدشم نداشتیم اما خیلی میترسم از وقتی که راجب واژنیسم خوندم همش فکرمیکنم منم دارم.. چون روزای اول پریودی که معمولا یبوستم وقتی میرم دستشویی احساس میکنم ک دهانه واژنم داره از دو طرف کشیده میشه یه حس گرفتگی و جر خوردن خفیف که البته بعد اینکه بلند میشم رفع میشه ولی همش حس میکنم این همون واژنیسمه

    • سلام عزیزم. با اطمینان نمیشه گفت. به متخصص زنان مراجعه کنید تا معاینه تون کنند. اگر واژینیسموس باشه بهتون میگن و بسته به شدت واژینیسموس روش درمان رو تعیین می کنند. ممکنه با تغییر پوزیشن و یا تمرین کگل خوب بشه شاید هم به درمان واژینیسموس با آر اف نیاز داشته باشید.

  • سلام.خسته نباشید خانوم دکتر من و شهرم ی سال نامزد بودیم و از راه دخول با هم ارتباط نداشتیم به دلیل اختلافات زیاد من از شوهرم سرد شده بودم و حالا ب دلایلی ما عروسی کردیم از ی سرف همسرم افسردگی داشت و قرص توانایی جنسی مصرف میکرد از طرفی موقعی که خواستیم ارتباط برقرار کنیم نتونست من درد خیلی شدیدی داشتم و جیغ میزدم اصلا دخول نمیشد از طرفی من دلم نمیخواست این اتفاق بیفته چون واقعا دوسش نداشتم و میدونستم ی روز طلاق میگیرم علائمی که من داشتم مثل واژِنیسموس هست ولی سوالی که دارم اینکه من از شوهرم طلاق گرفتم ولی الان بزرگترین ترسم اینه ک نکنه تو ازدواج مجددا با وجود اینکه شوهرم و دوس داشته باشم و بخوام بازم واژینیسموس داشته باشم و نتونم با کسی رابطه داشته باشم ممکنه فقط اون بار بوده باشه و چون من دوس نداشتم اون اقا پرده منو برداره موفق به رابطه باهاش نشده باشم؟یا ممکنه بازم عضلاتم انقباض کنه و نشه؟

    • سلام عزیزم. برای اینکه متوجه بشید واژینیسموس دارید یا نه باید به متخصص زنان مراجعه کنید تا معاینه تون کنه.

  • خانم دکتر،مثلا سروصدای ناگهانی حین رابطه،رابطه بعد از حموم و ژیلت کردن پوست،روز بعد از اتمام پریودی،صبح زود یا شب دیروقت..بنظرتون اینجور مثالها که روانی هستن،منجر به این عارضه میشه؟ این عارضه همیشه هست یا ممکنه گاهی باشه گاهی نباشه یا کم و زیاد احساس درد بشه؟ من گاهی وقتها،احساس کشیده شدن پوست و سوزش در وسط ناحیه دخول میشم.یعنی نه خیلی ابتدا نه خیلی انتها. حالت فشار در خود واژن.البته میتونم تحمل کنم،ولی خوشایند نیست.بعدش هم هیچ مشکلی از لحاظ ترشح یا لکه بینی ندارم.ولی حس سوزش و انگار تامپون گذاشتم تا چند ساعت باهام هست. یک تجربه بد از پزشکی که دفعه اول که پاپ اسمیر دادم،دارم.خیلی منو ترسوندن،چون خیلی شدید و سریع معاینه کردن و دردناک بود.و گفتن خیلی عفونت داری،چون ترشحاتم هنگام معاینه زیادبود!!ولی تستم مشکلی نداشت.و یک عفونت ساده بود که با ۱۰تا آنتی بیوتیک برطرف شد.اون هم برای اطمینان ۱۰۰درصد! میتونم بگم سوزش ویا دردی که هنگام معاینه اتفاق میفته،گاهی اوقات هنگام دخول هم دارم.پریودم منظمه.

    • سلام عزیزم. من معاینه ت نکردم ولی طبق گفته های خودت فکر میکنم تا حدی واژینیسموس داری. به پزشک متخصصی که احساس راحتی داری مراجعه کن تا معاینه ت کنه. اگر واژینیسموس داشته باشی قابل درمان هست.

  • سلام من دوماهه ازدواج کردم . هر دفعه که رابطه داریم اولش سخت آلت همسرم داخل میشه بعدش هم خیلی درد دارم و به اندازه دو میل از پایین ورودی واژنم انگار پاره میشه و خون میاد . من باید چیکار کنم ؟

    • سلام عزیزم. معاینه ت نکردم که ببینم واژینیسموس داری یا نه. میتونی قبل از رابطه با لوبریکانتهای بر پایه آب واژن رو روانکاری کنی. اگر مشکلت حل نشد حتما به متخصص زنان مراجعه کن چون احتمال داره واژینیسموس داشته باشی. نگران نباش چون خوشبختانه واژینیسموس با RF قابل درمانه.

  • سلام من ۲ماهه ازداوج کردم ولی اصن نمیتونم رابطه جنسی بر قرارکنم وخعلی میترسم که درد داشته باشم واینکه حتی شوهرم میخادانگششتو وارد واژن هم کنه نمیتونم بهش اجازه بدم چون همش درد احساس میکنم نمیدونم چیکارکنم خواهشاا راهنماییم کنید

    • سلام عزیزم. با چیزهایی که نوشتید میتونم بگم مشکل اژینیسموس اولیه دارید. به متخصص زنان مراجعه کنید. بعد از معاینه و تعیین شدت واژینیسموس روش درمان اون مشخص میشه. اگر خیلی شدید باشه میتونید از روش درمان واژینیسموس با RF استفاده کنید.

    • سلام. نه چنین اسپری وجود نداره. برای درمان واژینیسموس تون باید به متخصص زنان مراجعه کنید. بعد از معاینه روش درمان شما مشخص میشه. این عارضه کاملا قابل درمانه

  • سلام مایه سال ازدواج کردیم موقع دخول درناحیه زیر شکم قسمت رحم احساس درد می کنم و بعداز اتمام کار ماده منی از واژنم خارج میشه ویه سال بااینکه اقدام به بارداری می کنیم نمیشه دکترهم رفتم مشکل خاصی نداشتم آیاممکن پرده من ارتجاءی باشه

    • سلام عزیزم. برای احساس درد زیر شکم باید معاینه بشی. خروج مایع منی هم طبیعیه. مشکل دیگه ای برای بچه دار شدن هست که برای تشخیصش باید هر دو توسط پزشک معاینه بشید.

  • سلام خانم دکتر من دوساله عروسی کردم هنوز موفق نشدم که زن بشم وقتی همسرم سمتم میاد جیغ میکشم اصلا نمیتونم لای پاهامو بازکنم ک دخول انجام بشه خسته شدم بچه میخام افسردگی گرفتم قبلا هم گذشته ی بدی داشتم تکلیفم باخودم معلوم نیس احساس میکنم هم دودلم هم اینکه خیلی میترسم کلا موندم فکر خودکشی زده ب سرم خانم دکتر

    • شما مشکل واژینیسموس اولیه دارید. برای درمانش حتما باید به یک روانشناس مراجعه کنید تا ترس شما درمان بشه و هم اینکه برای درمان واژینیسموس باید به متخصص زنان مراجعه کنید. کاملا مشکل شما برطرف میشه.

  • با سلام و احترام. بین تزریق بوتاکس و استفاده از دستگاه ار اف کدام نتیجه بهتر برای درمان واژینیسموس دارد؟ عوارض هریک چیست؟

    • سلام. هر دو روش درمان بدون عارضه هستن و بسته به شدت واژینیسموس هر دو روش کاملا موثره. انتخاب روش بر عهده پزشکه و بعد از معاینه تعیین میشه. اگر واژینیسموس شدید باشه با آر اف قابل درمانه.

  • سلام خانوم دکتر .من نزدیک یک ماهه ک ازدواج کردم و بیست سالمه.از رابطه جنسی میترسیدم ولی ب طور ناگهانی پرده بکارتم زده شد و خیلی درد داشتم.از اون موقه ب بعد دیگ میترسم رابطه داشته باشم خودمو سفت میکنم ک ی وقت درد نداشته باشه باید چکار کنم؟؟؟؟

    • سلام در این حد که اینجا نوشتید فکر میکنم به مشاوره روانشناس نیاز داشتید و بهتره همسرتون هم همراه شما بیاد. اما اگر دخول دردناک دارید باید به متخصص زنان مراجعه کنید تا معاینه تون کنند تا مطمئن بشن واژینیسموس دارید یا نه و اینکه علت درد موقع نزدیکی چی میتونه باشه.

  • سلام دکتر ببخشید مزاحمتون شدم من یه سوالی داشتم راجب بکارتم دوروز پیش با نامزدم برای اولین بار رابطه داشتم که به شدت درد داشتم همراه با خونریزی ولی دخول کامل نبود در حد ۵یا ۶سانت یعنی اونقد درد داشتم که نمیتونستم تحمل کنم هرچقدر هم که همسرم فشار میداد بیشتر از اون داخل نمیرفت ۳یا ۴بار این کارو طی ۲روز کرد ولی من هربارشو خونریزی ودرد شدید داشتم و دخول کامل نداشتیم یعنی بیشتر از اون داخل نمیرفت با انگشت این کارو کردن کامل داخل رفت ولی با التشون در حد ۶ سانت حالا من نمیدونم بکارتم مسدوده کلا پاره نمیشه یا اینکه باید چند بار دیگه این کارو انجام بدیم تا کلا پردم پاره بشه در حالی که من درد شدیدی رو باید تحمل کنم ممنون میشم جوابم رو بدید

    • سلام. با توضیحی که دادید شما واژینیسموس دارید. برای تعیین شدت واژینیسموس تون باید معاینه بشید و بعد درمان رو شروع کنید. نگران نباشید شدیدترین واژینیسموس هم کاملا قابل درمانه. یکی از موثرترین و سریعترین روشها هم درمان واژینیسموس با آر اف هست.

  • سلام .خانم دکتر من بعد از عمل جراحی واژن و جراحی زیبایی قادر به نزدیکی نیستم بیرون واژانم به طور وحشتنانکی سوزش و درد دارهحددد سه ماه لز جراخیم میکذره پمادی بهم معرفی کنید که زخمم زودتر خوب بشه ممنونم

    • سلام. توصیه می کنم به پزشک جراحتون مراجعه کنید تا شما رو معاینه کنند. در صورتی که به دارو نیاز داشته باشید ایشون برای شما تجویز می کنند.

  • سلام وقت بخیر من ۴ماهه عروسی کردم و موفق به دخول نشدیم دکتر که رفتم گفته باید عمل پرده بکارت انجام بدم ولی به طور اتفاقی فهمیدم که یه بیماری به نام واژینیسموس وجود داره میترسم عمل رو هم انجام بدم ولی مشکلم حل نشه دکتر متخصص هم رفتم گفته عمل امکانش هست واژینیسموس داشته باشم راه های درمان چقدر طول میکشه

    • سلام. ارتباطی به بکارت نداره. شما واژینیسموس دارید. مدت زمان درمان شما هم بستگی داره به روشی که برای درمان انتخاب میشه و شدت واژینیسموس. معمولا سریعترین روشها ی درمان واژینیسموس با RF و یا تزریق بوتاکس هست.

  • من و نامزدم سه ساله که عقد کردیم اما تا بحال رابطه کاملی نداشتیم سعی هم که کردیم نشد من به شدت میترسم???? میخواستم بپرسم استفاده از بیحس کننده ها میتونه مشکلمونو حل کنه

    • سلام. شما مشکل واژینیسموس دارید و بدون درمان نمی تونید رابطه کامل داشته باشید. استفاده از بی حس کننده هم شاید به دخول کمک کنه ولی فقط وضعیت شما رو بدتر میکنه. روشهای مختلفی برای درمان هست. پزشک زنان معاینه تون می کنند و درجه واژینیسموس رو تشخیص میدن. بعد طبق شدت واژینیسموس روش درمان رو بهتون میگن.

  • سلام من انگشت خودم رو به راحتی و بدون درد وارد واژنم می کنم ولی توی اولین دخول آلت همسرم کامل داخل نمیره و بعد از اولین دخول دهانه واژن زخم شد و روز بعد هم مقداری خون خارج شد که اول فکر کردم پریود شدم . توی دف‌هات بعد دخول خیلی برام دردناک شد و وقتی که از یه مقداری بیشتر وارد میشه احساس می کنم الان می خواد پاره بشه و خیلی درد داره همسر من فوق العاده به من محبت می کنه الان مشکل من چی هست به خاطر زخم این حالت رو دارم یا واژینیسموس هست

    • سلام. احتمال داره زخم ایجاد شده باشه که اینو میشه توی معاینه لگنی مطمئن شد. اما به طور کلی مشکل واژینیسموس دارید برای همین دخول انجام نمیشه حتی با اینکه میتونید انگشت وارد واژن کنید. به پزشک زنان مراجعه کنید تا درجه واژینیسموس رو تشخیص بدن و بعد می تونید یکی از راههای درمان واژینیسموس رو شروع کنید.

  • سلام وققتتون بخیر خانم دکتر..من ۱۰ روزه پیش اولین رابطه مو داشتم اما یه رابطه ی نصفه ونیمه وبسیار دردناک..اولش از روبرو رابطه رو شروع کردیم که به سختی انجام شد ولی پوزیشن رو عوض کردیم کمی راحتتر شد ولی درد من همچنان ادامه داشت به متخصص زنان مراجعه کردم گفتن اولشه چون واژن عادت نداره اینطوری میشه گفتن با انگشت امتحان کنیم مشکل حل میشه…به نظرتون من هم واژینیسموس دارم؟؟موقع دخول احساس میکنم سوزن وارد واژنم میشه البته چون پرده هم همزمان زده شده بود سوزش شدید هم داشتم که فکر میکنم بی تاثیر نبوداحساس ناخشایند..لطفا راهنماییم کنید..

    • سلام. با توجه به توضیحاتی که دادید، میتونم بگم شما واژینیسموس دارید. ولی جای نگرانی نیست چون کاملا قابل درمانه. به متخصص زنانی که در زمینه درمان واژینیسموس مجرب هستند مراجعه کنید تا درمان رو شروع کنند.

  • سلام خانم دكتر من ٩ ماهه عروسي كردم ولي نتونستم رابطه جنسي برقرار كنم ???? زندگيم خيلي سرده و دوبار تا مرز جدايي رفتيم .. تازگي با شما اشنا شدم خيلي اميددارم ب روش rf مطب تون وقت گرفتم و قرار بيام پيشتون خيلي دلشكسته ام ب اميد روزي ك بيام اينجا و از حل شدن مشكلم بگم

    • نگران نباشید مشکلتون رفع میشه. درمان واژینیسموس با آر اف جدیدترین و سریعترین روش درمان واژینیسموسه.

  • سلام خانم دکتر.من پنجاه سال دارم و تاکنون رابطه جنسی نداشتم اما بتازگی در رابطه ای هستم که تمایل به برقراری رابطه جنسی داشتم،بعد از اولین رابطه میزان خیلی کمی خونریزی داشتم اما دخول صورت نگرفت،در رابطه های بعدی تا ختنه گاه وارد میشه اما بدلیل درد و ترس من امکان دخول کامل نبود،وقتی در آینه ناحیه تناسلی ام را بررسی میکنم با وجود باز بودن مجرا یک مانع در قسمت بالای واژن میبینم.نمیدونم طبیعیه یا نه.بنظرتون مشکلی دارم؟

    • سلام. شما مشکل واژینیسموس دارید. باید به متخصص زنانی که در این زمینه تخصص دارند مراجعه کنید تا درمان بشید.

  • سلام خانم دکتر. ببخشید من یکسال و نیم هست که ازدواج کردم ولی متاسفانه هنوز نزدیکی موفقی نداشتم که پرده بکارتم پاره بشه. بنده دچار واژینسموس بصورت شدید هستم. میخواستم بپرسم با دستگاه rf ؟ آیا میتونم درمان بشم؟؟؟ لازم هست بدونید انگشت یا هیج جسم کوچکی نمیتونم وارد واژنم کنم.

    • سلام. بله. شدیدترین واژینیسموس ها رو هم با آر اف درمان کردم. الان کاملا از روابط زناشویی شون راضی هستند.

  • سلام من ۱ سال عروسی کردم و موفق به دخول کامل نشدم اوایل بسیار میترسیدم واجازه نمیدادم ب نظرم وارد شدن آلت به واژنم غیرممکن بود خلاصه با مراجعه به مشاور و استفاده قرص استرس و تپش قلب بهتر شدم و تاحدودی به همسرم اجازه دادم و اون چند سری محکم فشار میداد و حدودا ۴سری کمی خون اوند که خودم فکر میکنم پردم برداشته شده چون حالت بیرون واژنم عوض شده اما مطمعن نیستم گذشته از این قضیه بازم رابطه داریم و بسیار خوبه اما به این قسمت دخول که میرسه پشیمون میشم اما با سعی و سوزش و درد حدودا ۸ سانتی وارد واژنم میشه هنگامی که داخله احساس خوبی ندارم و فقط میخام خلاص بشه وانگاربعد از ۸سانت به مانعی برخورد میکنه واقعا نمیدونم چیه توروخدا کمکم کنید خواهش میکنم ازتون تشکر

    • سلام. واژینیسموس دارید و باید درمان بشید. به متخصص زنانی که در این حوزه کار می کنند مراجعه کنید. با فشار و زور زدن هم ممکنه پارگی در واژن ایجاد بشه و وضعیتتون رو بدتر از این کنه.

  • سلام دكتر خسته نباشيد.من١٠ ماهه عروسي كردم هنوز موفق به دخول نشدم.واژينيسموس هستم به بهترين سكس تراپيست اهواز مراجعه كردم ولي بازم مشكلم حل نشده.هر سكس تراپيستي كه ميرم روش درمانش استفاده از ديلاتوره يا فرو كردن انگشت.من هيچي نميتونم فرو كنم توي واژنم حالم بد ميشه و فشارم ميفته.و اينكه خيلي سوزش دارم.خواستم بپرسم ايا با عمل جراحي مشكلم رفع ميشه،؟؟

    • سلام. مشاوره و سکس تراپیست فقط در مواردی که تروما یا مشکلی در برقراری رابطه دارید میتونن به شما کمک کنند. برای درمان واژینیسموس باید به متخصص زنان که در این حوزه کار می کنند مراجعه کنید. دیلاتور واقعا روش قدیمیه که من خودم به بیمارم اصلا توصیه ش نمی کنم چون جواب نمیده. ما از روشهای جدیدتر مثل درمان واژینیسموس با rf یا تزریق بوتاکس استفاده می کنیم که سریع و عالی جواب میده. نیازی به جراحی هم ندارید.

  • سلام خسته نباشید. من حدود ۴ سال ازدواج کردم اما شاید تو این ۴ سال دو یا سه بار رابطه دخولی داشتم البته با درد زیاد خیلی تلاش کردم دکتر هم رفتم معاینه هم شدم اما برای معاینه هم خیلی درد داشتم . دکتر میگفت مشکلی نداری فقط باید خودتو منقبض نکنی اما نمیتونم بی اراده متقبض میشم. نمیدونم مشکل من هم میتونه واژینیسموس باشه؟

    • بله عزیزم. دقیقا مشکل شما واژینیسموس هست و به درمان پزشکی نیاز دارید. ما این مشکل رو با تزریق بوتاکس و یا با دستگاه آر اف درمان می کنیم که سریع ترین و قطعی ترین روش درمان برای بیماران مون هست.

  • سلام خانوم دکتر من ازدواج کردم و از رابطه داشتن خبلی میترسم طوری که ۲ بار خواستیم اقدام کنیم پاهام سفت شده بود نمیدونم باید پوزیشن خوابیدنم چجوری باشه و اینکه در اولین رابطه چجور میتونم بخوابم یا چیکار کنم که ریلکس باشم و بتونم دردو تحمل کنم

    • سلام. شما بیماری واژینیسموس دارید که برای درمانش حتما به کمک متخصص زنان نیاز دارید. تغییر پوزیشن یه مقداری بهتون کمک کنه ولی واژینیسموس رو درمان نمی کنه. میتونید مقاله بهترینپوزیشن برای واژینیسموس رو که در سایتم نوشتم بخونید.

  • من ۲۹ سالمه و یکساله ازدواج کردم، تو رابطه جنسی درد همراه با سوزش دارم که با قطع رابطه جنسی برطرف میشه. اختلال هورمونی دارم و تخمدانم کیست های ریز داره و تنبلی تخمدان هم در یکی از تخمدانها دارم. اگر این مشکل واژینیسموس به علت اختلال هورمونی من هست، چجوری میتونم برطرفش کنم؟ راه حل هارو خوندم ولی آیا برای من که مشکل هورمونی دارم هم جواب میده؟ خواهش میکنم راهنماییم کنید چون واقعا زندگیم داره اسیب میبینه

    • سلام دوست عزیز. مشکل درد در رابطه جنسی ربطی به مشکلات هورمونی نداره مگر اینکه باعث خشکی واژن بشن. اگر خشکی واژن دارید روش های متعددی برای درمانش هست. همچنین درمان با آر اف تاثیر زیادی برای درد در هنگام رابطه جنسی داره.

  • سلام من ٢٢ ساله ازدواج كردم و از اول واژينيسموس داشتم به سختي دوبار باردار شدم و دوبار هم بوتاكس تزريق كردمو خيلي موقتي و تا حدودي برطرف شد. دچار يايسگي زودرس و احتمالا آتروفي واژن شدم . يكبار ليزر موناليزا زدم و بد نبود. آيا آر اف ميتونه مشكل منو حل كنه؟

    • سلام. از مشاور می تونید کمک بگیرید برای ترستون ولی اگر موقع نزدیکی احساس انقباض شدید و درد داشتید و نتونستید دخول رو انجام بدید، بیماری واژینیسموس دارید که باید درمانش کنید. برای درمان این بیماری از روشهای مختلفی استفاده می کنیم که بستگی به این داره که توی جلسه ی معاینه تون، شدت بیماری رو درجه چند تشخیص بدیم.

  • سلام من ۲ سال ازدواج کردم و فقط در یک پوزیشن میتونم دخول داشته باشم در پوزیشن های دیگه بدنم قفل میشه و تامپون هم نمیتونم استفاده کنم. آیا احتمال داره واژینسموس داشته باشم؟

    • سلام. بله شما واژینسسموس دارید. مواردی مثل شما رو با آر اف واژینال یا با تزریق بوتاکس در مدت کوتاهی درمان می کنیم.

  • سلام خانم دکتر من یه هفتست عروسی گردم شب اول ۱ساعت و نیم طول کشید ک وارد وازنم باشه وحشتناک درد داشت اصلا نمیشد دیگ امتهان نکردم خیلی میترسم ک همینطوری باشم هیچ وقت نشه چیکارکنم

    • سلام. استرس نداشته باشید. اگر در دفعات بعدی باز همین مشکل رو داشتید حتما به متخصص زنان مراجعه کنید. اگر مشکل شما واژینیسموس باشه، با درمانهای جدید میتوینم ظرف مدت کوتاهی مشکل شما رو برطرف کنیم.

  • سلام خانم دکتر من۴سال قبل عقد کردم و الان۴ماهه ازدواج کردم،زمان عقدم اصلا رابطه جنسی نداشتم و از اول ازدواجم یکبار رابطه داشتم ، خیلی برام دردناک بود و بعد از اون،دیگه میترسم از این رابطه ،به حدی که ضربان قلبم بالا میره،عضلاتم منقبض میشه و شدید لرزش دست و پا دارم و اصلا نمیتونم این رابطه رو بپذیرم ممنون میشم راهنماییم کنید که چکار باید بکنم

    • سلام. استرس وضعیت شما رو بدتر میکنه. اگر دفعه بعدی دچار همین حالت شدید و موفق به دخول نشدید باید به متخصص زنان مراجعه کنید. چون در این موارد تشخیص ما برای بیمار، واژینیسموس هست که با روشهای جدید پزشکی به راحتی درمان میشه.

  • سلام وقت بخیر من یه ماهه ازدواج کردم.دو بار موفق به دخول شدم.دفه اول که فقط هایمنم برداشته شد و درد و سوزش خیلی زیادی داشتم و تا سه روزم لکه بینی داشتم.دفه دوم هم درد و سوزش شدیدی احساس کردم اما از دفه اول شدتش کمتر بود.از لوبریکانت هم استفاده کردم. پیشنوازی خوبی هم داشتم اما با دخول اصلا حس خوبی نه به من و نه به همسرم منتقل نمیشه. میخواستم بدونم ایا نیازی به مراجعه و درمان دارم؟؟یا برای دو بار طبیعیه؟؟ و اینکه این درد و عدم لذت ممکنه چقدر طول بکشه؟؟

    • سلام. حتما به پزشک مراجعه کنید. چون نباید درد و سوزش یا بی میلی و عدم ارگاسم داشته باشید. این حالتها به دلایل مختلفی مثل واژینیسموس، خشکی واژن و موارد دیگه ایجاد میشه. اول باید علت رو متوجه بشیم. بدون معاینه کامل نمیشه در این موارد نظر بدیم.

  • سلام من ٧ ساله ازدواج كردم و هنوز دخول نداشتيم و پرده بكارتم هم به دليل ضخيم بودن و تحويز پزشك جراحي شده تو اذت جنسي من و همسرم مشكلي نداريم و تصميم گرفتم برطرفش كنم خانم دكتر من كدوم روش رو انتخاب كنم؟

    • سلام. اگر مایل هستید سریعتر درمان بشه سریعترین و موثرترین روشهای درمانی مون در حال حاضر درمان واژینیسموس با RF و یا تزریق بوتاکس هست.

  • سلام خانم دکتر ببخشید من ۴ ساله ازدواج کردم هیچ مشکلی در رابطه جنسی نداشتم حتی موقع بکارتم ،ولی الان یک ساله درگیر مشکلات رابطه جنسی شدم ۲ بار رفتم دکتر درست شدم بعد دوباره شروع شد سونوگرافی هم شدم دکتر گفت مشکل رحمی نداری عفونت قارچی شدی اولش درست میشم ولی بعدش دوباره شروع میشه ،اول با خارش و خشکی بعد رابطه جنسیم مختل میشه بعدم کلا رحمم قفل میشه کلا نمیتونم رابطه برقرار کنم دیگه خسته شدم از این درد توروخدا راهنماییم کنین

    • سلام عزیزم این دو تا مشکل متفاوته خارش و درد و عفونت میتونه از خشکی واژن و قفل شدن واژن موقع رابطه جنسی هم در اثر واژینیسموس هست. در این موارد درمان با ار اف واژن رو پیشنهاد میدم که هر دو مشکل رو همزمان حل میکنه.

  • سلام..من یک ساله که عروسی کردم ولی عمل دخول رو نمتونیم انجام بدیم..چندین بار دکتز مراجعه داشتم و چندین ماه هیچی تو نمیرف الان یه انگشت میره تو اوایلش کمی درد داشتم بعدش اروم تر میشم..ولی دوانگشت ب بالا یا خود الت خیلی درد دارم و نمتونم…همش هم احساس دسشویی داشتن دارم و کمی سوزش..چیکار کنم؟عضلاتمم سفت میشه تا اسم دخول میاد هرچی سعی میکنم ریلکس نمشم.

    • سلام. عزیزم شما باید به متخصص زنانی مراجعه می کردی که درمان های مربوط به اختلالات جنسی رو انجام میدن. شما بیماری واژینیسموس دارید باید برای درمانش اقدام کنید چون برای بارداری و زایمانتون هم مشکل سازه. نگران هم نباشید کاملا قابل درمانه.

  • سلام،من واقعا به جواب این سوال نیاز دارم خانم دکتر من بعد از اولین رابطم متوجه شدم واژینیسم دارم تمام علایمش رو داشتم،و بعد از اون از طریق پیج درمانی واژینسیم و ساخت دیلاتور دو بار امتحان کردم تقریبا ورود الت برام راحته مشکل اینه بیشتر از ۱۱سانت نمیتونم وارد کنم چون بعد از ۱۱سانت انگار به در بسته میخوره،این میتونه از چی باشه؟از ابتدای واژن تا ۱۱سانت کانال رو تقریبا میتونم بگم با قطر سایز مشکل ندارم فقط با طول مشکل دارم

    • سلام. عزیزم واژینیسموس درجات مختلفی داره. بهر حال شما نیاز به درمان های پزشکی دارید. دیگه درمان با دیلاتور رو پیشنهاد نمیدیم. چون باید ماهها تمرینات رو هر روز انجام بدید و در این مدت نزدیکی هم نداشته باشید. خب واضحه دچار مشکلات زناشویی زیادی میشید. برای همین روشهای زودبازده رو به بیماران توصیه می کنیم.

  • سلام خانم دکتر من ۶ ماهه ازدواج کردم هنوز دخول انجام ندادم دکترهم رفتم گفتن که مشکلی ندارم و حتی لگن بزرگی هم دارم اما من بازهم میترسم از رابطه و اینکه حتی اجازه نمیدم که الت داخل واژن م بره خیلی میترسم و به همین دلیل افسردگی گرفتم لطفا یه راهی به من معرفی کنید

    • سلام. عزیزم شما باید به متخصص زنان مراجعه می کردید تا شما رو درمان کنند. الان هم دیر نشده به متخصص زنانی که اختلالات جنسی مثل واژینیسموس رو درمان می کنند مراجعه کنید. معمولا مواردی مثل شما رو با تزریق بوتاکس یا آر اف واژن درمان می کنیم که سریع جواب میده هر دو روش.

  • سلام ,دو ماهه عروسی کردیم و پرده بکارتم برداشته شد, ولی بعد اون هنگام دخول بدنم منقبض میشه یعنی خودم هم استرس میگیرم و دخول انجام نمیشه باید چیکار کنم؟ دخول کمی انجام میشه وبعدش درد دارم همسرم میگه که چون عضلات پا و شکمم شل نیست نمیشه دخول کامل انجام بگیره راهنماییم کنید لطفا

    • سلام. عزیزم شما واژینیسموس دارید. برای درمان مواردی مثل شما، علاوه بر درمان جسمی اگر طی دوره درمانتون لازم دیدیم به مشاور هم معرفی تون می کنیم که سریعتر مشکل برطرف بشه.

  • باسلام و عرض خسته نباشید من و همسرم ۵ سال پیش ازدواج کردیم، اوایل به دلیل نگرانی های همسرم و بعدتر به دلیل عادت به سایر روش های ارضای جنسی متقابل، رابطه همراه با دخول نداشته ایم، این مساله رفته رفته تبدیل به مشکلی ب رگ در رابطه مان شد و باعث ناامیدی همسرم و بروز احساسات ناخوشایند نسبت به من شد تا اینکه از چند ماه پیش تصمیم گرفتیم این مشکل را حل کرده و بچه دار شویم ولی متاسفانه تلاش ها موفقیت آمیز نبود و دخول انجام نگرفت، من فکر می کنم همسرم دچار واژینیسموس است ولی ایشان نمی پذیرد و ضعف من را عامل ماجرا میداند و از آنجایی همسرم فکر میکند هنوز بکارتش پابرجاست حاضر به تن دادن به معاینه پزشک نیست، چطور میتوانیم نسبت به ابتلا یا عدم ابتلا به واژینیسموس مطمئن شویم، چه پیشنهادی برای رفع مشکل ما دارید؟

    • سلام. علائم واژینیسموس رو در مقالات سایتم کامل توضیح دادم. میتونید با هم مراجعه کنید تا با هر دو صحبت کنم. احتمالا مشاوره در حضور پزشک بتونه به همسرتون کمک کنه. اگر نخواستن معاینه های فیزیکی رو انجام نمیدم تا تصمیم تون رو بگیرید.

  • سلام خانم دکتر۲۳ سالم هست و میخواستم با پارتنرم رابطه جنسی داشته باشم که ایشون سعی داشت سر آلت رو وارد کنه ولی من منقبض میکردم خودم رو چون ميترسيدم و بعدش خونریزی داشتم که معاینه شدم و گفتن پرينه آسیب ديده و خوب شد، دوباره خواستم رابطه داشته باشم این بار هم خونریزی داشتم، و با فشار هایی که به واژن مياد سوزش وحشتناک دارم و بعدش از تصورش هم حالم بد میشه و میترسم، یکبار خواستم با انگشت امتحان کنم که اون رو هم نتونستم، ميتونه واژينيسموس باشه یا واژنم خشکه؟

    • سلام. عزیزم این علائمی که اینجا گفتی مربوط به واژینیسموسه. ما معمولا بوتاکس یا RF رو به بیمارانی با علائم شما پیشنهاد می کنیم که یه درمان قطعی و سریعه. بالای ۹۸ درصد هم دیدم که مراجعینم با این روشها راحت درمان شدن.

  • سلام خانم دکتر عزیز من ۳۸ سالمه و نزدیک یک سال ونیمه که ازدواج کردم اما موفق به برقراری دخول نشدم دوبار به ماما مراجعه کردم و معاینه شدم و گفتن مشکلی ندارم همین ژل های مرطوب کننده و روان کننده نوشتن و استفاده کردم بی تاثیر بود تمام تلاشهای من بی نتیجه س در موقع دخول دچار انقباض شدید در ناحیه لگن میشم درد بسیار دارم و تصور اینکه یک جسم خارجی رو در درون بدنم بپذیرم برای من وحشتناک است افسرده شدم بیشتر وقتها دوست دارم گریه کنم احساس ناتوانی میکنم و خیلی اوضاع بدی دارم تو رو خدا به من کمک کنید.

    • سلام. عزیزم شما باید به متخصص زنان مراجعه می کردید. الان هم دیر نشده به پزشک زنانی که روی درمان واژینیسموس کار می کنه مراجعه کنید. با چند جلسه RF یا بوتاکس واژن خیلی راحت و سریع درمان میشید. اصلا نگران نباشید. با این روشها خودم خیلی ها رو درمان کردم.

  • سلام من ۱۶ سالمه و نامزد دارم و رابطه دخولی باهم نداشتیم فقط چند وقته ک حس میکردم نمیشه چیزی وارد واژنم بشه وــ… ب نامزدم گفتم امتحان کردیم با انگشتش داخل واژنم هنوز نبرده بود ک سوزش شدیدی حس کردم و دیگ نخاستم امتحان کنم ولی بعد از چند روز خودم با انگشت خودم امتحان کردم یه کوچولو داخل رفت و دردی حس نکردم الان چندین وخت میگذره ازون وخت بازم با نامزدم امتحان کردیم و انگشتش راحت رف ولی یکم بیشتر ک فشار میده سوزش دارم

    • سلام. معاینه تون نکردم و با این اطلاعاتی که دادید نمیشه نظری داد. توصیه می کنم به پزشک زنان مراجعه کنید. اگر واژینیسموس داشته باشید یا هر مشکل دیگه ای، میتونیم درمان تون کنیم. نگران نباشید.

  • سلام وقت بخیر من تازه ازدواج کردم برای اولین بار وقتی داخل کرد تا نصفه رفت داخل اما بعدش دیگه داخل نمیرفت و انگار به جایی گیر بود هیچ خونیم نیمد و الان همسرم میگه تو دختر نبودی با اینکه من رابطه نداشتم از قبل باید چیکار کنم و دلیل این که خونی نیومد و دیگه داخل نرفت چی بود؟

    • سلام. پاره شدن بکارت همیشه با خونریزی همراه نیست. اگر حدود ۱۰ مرتبه تلاش کردید و نتونستید دخول رو کامل انجام بدید، واژینیسموس دارید. این بیماری قابل درمانه و با روشهای پزشکی می تونیم ظرف یک تا ۳ جلسه بسته به روش درمان، واژینیسموس تون رو برطرف کنیم. در ضمن با همسرتون به مطب مراجعه کنید برای رفع سو ظن شون خیلی بهتره.

  • سلام، عسل هستم ۳۰ سالگی ازدواج کردم الان دوسال از ازدواجم میگذره و هنوز نتونستم سکس داشته باشم، من دچار پنیک اتک هستم و با روان درمانی و دارو درمانی الان خیلی بهتر شدم اما هنوز دارو مصرف میکنم مساله اینه که من تا به حال دکتر زنان هم نرفتم و از وارد شدن هرچیزی به بدنم میترسم و وقتی میترسم دچار حمله عصبی میشم و هربار سعی کردیم برای رابطه بدنم منقبض شده ، لطفا راهنمایی میکنید

    • سلام. عزیزم شما مشکل واژینیسموس دارید و دارو نمیتونه به درمان این مشکل شما کمک کنه. برای خانمهایی مثل شما، از روشهای جدید درمان واژینیسموس استقاده می کنیم که بدون عارضه و سریع هستن. به متخصص زنانی که در زمینه واژینیسموس تخصص دارند، مراجعه کنید تا مشکل تون حل بشه.

  • سلام خدمت شما من ۲۳ سالمه ساکن بروجرد پنج سال ازدواج کردم و اصلا نتونستم یه رابطه جنسی برقرار کنم به درستی جز یه حالت اونم با هزار ترس و تهدید و اون حالت به بارداریم ختم شد من در بیمارستان موقع اولین معاینه فهمیدم بیماری واژینمسوس شدید دارم به طوری که مجبور به سزارین شدم و کلا یه بار اجازه معاینه دادم اونم به سختی به کمک سه نفر باید چیکارکنم تو روخدا راه حل بدین

    • سلام. برای واژینیسموس شما بوتاکس یا درمان با ار اف واژن رو پیشنهاد می کنم. این دو تا سریعترین و قطعی ترین روشهای درمان واژینیسموس هستند.

  • سلام ببخشیدخانم دکترمن۲ساله ازدواج کردم هنوزدخول نداشتم خودبه خودعضلاتم تنگ میشه دلیلش چیه خیلی باعث ناراحتیم شده میشه راهنماییم کنید

    • سلام. شما واژینیسموس دارید. برای علت ایجاد واژینیسموس هم باید به متخصص زنان مراجعه کنید. با سوالاتی که می پرسیم و معایناتی که انجام میدیم علتش مشخص میشه. درمان قطعی هم داره و اصلا جای نگرانی نیست.

  • سلام من ده ساله ازدواح کردم اما نمیتپنم دخول کنمم خانمم خیلی ترس داره به نظر شما خانم دکتر میتونیم ار اف انحام بدیم؟

    • سلام. بله عزیزم بهترین روش درمانش همین rf هست. بعد از ۲ تا ۳ جلسه برای همیشه درمان میشید و از همون جلسه اول هم میتونید تاثیر این درمان رو توی دخول ببینید.

  • سلام! من ۲۳سالم هستش و مجردم اما چندین بار سعی کردم دخول داشته باشم ولی اصلا نتونستم!!!حتی با انگشت هم به اندازه ی ۱سانت شاید دخول میسر بشه و قشنگ جوری هستش که انگار مسدوده داخل واژنم تمرینات کگل رو هم با نرم افزار مربوط به اینکار که تمرین میده انجام دادم بیشتر از ۱ثانیه نمیتونم انقباض رو نگه دارم هیچ تجربه ی تلخی هم نداشتم از طریق واژن فقط ۲بار از مقعد سکس بسیار دردناکی داشتم! گارد مذهبی و روانی هم ندارم راجع به مسائل جنسی و گرایش جنسی همجنسگرا هستم تاثیری روی این انقباض غیر ارادی داره؟؟؟؟

    • سلام عزیزم شما مشکل واژینیسموس دارید. ممکنه به خاطر رابطه مقعدی دردناکتون ایجاد شده باشه و مسائل دیگه ای که گفتید تاثیری در بروز واژینیسموس نداره. میتونید با چند جلسه آر اف یا با یه جلسه بوتاکس مشکلتون رو رفع کنید. تمرینات کگل هیچ تاثیر خاصی برای درمان دخول ناممکن نداره.

  • سلام وخسته نباشید.من یک سال ازدواج کردم بعد از یک سال ناخواسته تونستم پرده بکارتم از دست بدم.نمیدونم چرا از رابطه میترسم.موقع رابطه برقرار کردن پاهام قفل میشه ضربان قلبم میره بالا تمام دست وپام یخ میشه از استرس.من چکارکنم که بتونم راحت رابطه برقرار کنم. به نظر خودم اگه دارویی باشه که بیهوشم کنه متوجه نشم خیلی خوبه.چون ضربان قلبم خیلی میره بالا.میشه کمکم کنید.ممنون میشم

    • سلام عزیزم شما واژینیسموس دارید و گریدتون هم بالاست. برای مواردی مثل شما، چند جلسه آر اف واژن یا یک جلسه تزریق بوتاکس انجام میدیم. در کنارش روان درمانی و زوج درمانی هم انجام میشه تا ترس از رابطه از بین بره.

  • باسلام خدمت شما.من حدود ۶ساله ازدواج کردم ولی فقط با یکی دو روش از روشهای سکس مشکلی ندارم البته بازم یکم خودمو سفت میگیرم ولی در بیشتر روشهای سکس عضلات واژنم ناخودآگاه منقبض میشه و دخولم خیلی خیلی سخت و دردناک میشه.نمیدونم چیکار کنم.این موضوع خیلی عصبیم کرده لطفا راهنماییم کنین.ممنون

    • سلام. شما مشکل واژینیسموس دارید البته حدس میزنم گریدتون پایین باشه. می تونید از درمان واژینیسموس با RFکمک بگیرید تا در هر پوزیشنی که خواستید بتونید رابطه داشته باشید.

  • سلام وقت بخیر من نزدیک ۴ ماه هست ازدواج کردم و ماه اول برای جلوگیری از بارداری قرص مصرف میکردم ولی نمیتونستم دخول انجام بدم فشار که وارد میشه بهم احساس ادرار دارم و دهانه رحمم باز نمیشه جدیدا با انگشت امتحان کردیم با انگشت مشکلی ندارم و انجام میشه اینم بگم از وقتی ازدواج کردم احساس میکنم دچار خشکی واژن شدم و اینم اذییتم میکنه از ژل لوبریکانت استفاده کردم باعث سوزشم شد و سوزش داشتم و این ها همه باعث شدن من سرد بشم میشه کمکم کنین من باید چیکارکنم

    • سلام. شما بیماری واژینیسموس دارید با گریدهای خوشبختانه پایین. برای همین انگشت وارد میشه ولی نمیتونید دخول داشته باشید. برای معاینه و درمان به متخصص زنانی که در حوزه بیماریهای جنسی و واژینیسم کار می کنند مراجعه کنید تا سریعتر درمان بشید.

  • سلام وقتتون بخير من هنوز ازدواج نكردم ولي طي چند رابطه اي كه با نامزدم داشتم متوجه شدم دخول از جلو براي من بسيار دردناك تر از نزديكي از پشت هستش و دردش براي من غيرقابل تحمل و همراه با سوزش هست و به هيچ وجه دخول انجام نميگيره و نامزدمم ميگفت انگار اون قسمت به هم پيوسته هست و راه ورودي نداره! من در زمان كودكي هم بمدت دوسال مورد سو استفاده جنسي قرار ميگرفتم و كلا ميل جنسي نداشتم و مدام ترس و استرس داشتم از رابطه تا زمانيكه با نامزدم اشنا شدم و رفتم مشاور و با كمك اون تونستم رابطه برقرار كنم و حتي چندبار اول با كوچكترين رابطه من بدنم يخ ميكرد و ميترسيدم و ناخوداگاه ميزدم زير گريه و تا ساعت ها گريه ميكردم.الان من ميخواستم بدونم ايا با توجه به اين مسائل من دچار واژينيسموس هستم؟

    • سلام. عزیزم علاوه بر مشاوره شما به کمک پزشکی نیاز دارید. دچار واژینیسموس هستید ولی چون معاینه تون نکردم نمیتونم بگم چه گریدی هست. برای درمانش زودتر اقدام کنید.

  • من سه ماهه عروسی کردم درد شدید دارم اصلا نمیتونم موقع نزدیکی خودمو ریلکس کنم وخودموسفت میگیرم بعد رابطه هم دچار خونریزی میشم چیکار باید بکنم?

    • عزیزم شما دچار مشکل دخول غیرممکن هستید. یعنی انقباضات غیرارادی نمیذاره رابطه داشته باشید. برای درمان واژینیسموس تون باید به متخصص زنانی که در این حوزه کار می کنند و ابزارهای درمانش رو دارن مراجعه کنید.

  • من الان ۵ ساله ازدواج کردم و ۱ فرزند ۲ ساله داریم.با خانمم سکس از پوزیشن دوزانو راحت انجام میدم ولی بیت دو پا که میام نموتونه و خودشو سفت میکنه علت چیه بعد از ۵ سال؟؟عذاب میکشم .

    • سلام. مشکلی در مورد ارتباط شما و ایشون نیست پس نگران نباشید. قطعی نمیتونم بگم چون معاینه نکردم ایشون رو، ولی طبق چیزی که گفتید احتمالا خانمتون واژینیسموس دارن که ظاهرا خوشبختانه گرید پایین داره و شدید نیست. مواردی مثل ایشون رو راحت با چند جلسه RF واژن یا تزریق بوتاکس درمان می کنیم.

  • سلام وقتتون بخیر من سال ۹۴ ازدواج کردم اما توی این ۶ سال اصلا نتونستم رابطه کامل داشته باشم. به محض شروع رابطه احساس درد و سوزش در قسمت دهانه ورژن دارم و بلافاصله عضلاتم قفل میشه و اصلا نمیتونم برگردم به حالت عادی هرچقدر هم که سعی میکنم آروم باشم بازم نمیشه. دست خودم نیست همین مساله باعث شده بود که حدود ۲ سال هیچ رابطه ای نداشته باشیم چون هربار هر دونفرمون فشار عصبی زیادی تحمل میکنیم. من هیچ لذتی نمیبرم همیشه فقط برام درد بوده و بعد هم یک ارتباط ناموافق هیچ دخولی اتفاق نیفتاده. حتی با انگشت هم که امتحان کردیم این حس درد و سوزش هست و هرچی انگشت رو جلوتر میبریم این حس درد و سوزش بیشتر میشه. توروخدا راهنماییم کنین .جایی زندگی میکنم که حتی زبون مردمش رو نمیفهمیم و این مساله همیشه باعث شده که از رفتن پیش پزشک امتنا کنیم

    • سلام. عزیزم شما مشکل واژینیسموس دارید برای همین عضلاتتون ناخواسته قفل میشه. حتما به کمک پزشکی نیاز دارید. طبق تجربه ای که از بیمارانم دارم ادامه رابطه شما بدون درمان باعث تشدید واژینیسموس تون میشه. سریعتر برای درمان اقدام کنید.

  • سلام خسته نباشید. من تازه عقد کردم و تصمیم گرفتیم رابطه کامل رو داشته باشیم اما من درد بسیار شدیدی رو احساس میکنم تا بهش میخوره اون لحظه فقط دلم میخواد گریه کنم اصلا داخل نمیره و تا بهش میخوره من ی لحظه دردم میگیره و خوب میشم خیلی میترسم از رابطه داشتن مشکل من چیه..

    • سلام. طبق چیزی که گفتید مشکلتون واژینیسموس هست و متاسفانه گریدش هم بالاست. اگر چند بار این کار رو تکرار کردید و دخول انجام نشد حتما به متخصص زنان مراجعه کنید. در این موارد، با چند جلسه آراف مشکل بیمار رو حل می کنیم.

  • سلام من ۴ماهه زایمان کردم و وقت رابطه خیلی درد دارم و کل عضلات لگن سفت میشه نمیتونم خودمو شل کنم.قبل زایمانم هیچ مشکلی نداشتم…چرا اینطوری شدم هیچ میلی هم به رابطه ندارم.ناگفته نماند آمپول ۳ماهه زدم برای جلوگیری ازبارداری

    • سلام. شما مشکل واژینیسموس ثانویه دارید. احتمالا زایمان تون سخت بوده برای همین دچار مشکل شدین. الان هم مسئله عیرقابل حلی نیست و برای درمانش باید به متخصص زنان مراجعه کنید.

  • یک ماهه ازدواج کردم هنوز موفق ب برقراری رابطه نشدم از دخول میترسم چندباری سعی کردم ولی بازم نتیجه منفی بوده وقتی میخام رابطه داشته باشم ناخودآگاه شکمم و پاهام ب شدت جمع میشه انقد بدنم سفت میشه ک اجازه رابطه رو ب همسرم نمیده چیکار کنم خسته شدم

    • سلام. براساس علائمی که میگین، شما واژینیسموس دارید و گریدتون به نظرم باید ۴ باشه. البته نیاز به معاینه دارم تا نظر قطعی بدم. برای درمانش حتما اقدام کنید و نگران نباشید. چون خانمهای زیادی هستند که با شدت واژینیسموس ۴ و ۵ مراجعه می کنند ودرمان میشن.

  • من هم علایم واژینیسموس رو دارم میشه ازداروی بیهوشی برای بار اول استفاده کرد ک همسرم دخول رو انجام بده

    • سلام . این کار فوق العاده خطرناکه. حتی من که پزشکم حق و اجازه استفاده از داروی بیهوشی استفاده نمی کنم. آسیبهای شدیدی میتونه بهتون بزنه و حتی اگر دوز دارو بالا باشه میتونه باعث ایجاد مشکلات مغزی بشه. ثانیا واژینیسموس با این روش درمان نمیشه. عضلات کف لگن در حالتی که هشیار باشید مجددا اجازه نمیدن رابطه رو انجام بدین و این کار غیر از ضرر و آسیب برای شما هیچ چیزی نداره.

  • سلام. خانم دکتر توی رابطه ی جنسی با پارتنرم با اینکه واقعا میخوام دخول اتفاق بیفته احساس سوزش شدید میکنم، احساس میکنم دهانه ی واژنم کش میاد و خونریزی هم میکنم گاهی اوقات با اینکه واقعا دخولی صورت نمیگیره. اینم میتونه واژینیسموس باشه؟ از وقتی بهش شک کردم انگشتم رو امتحان کردم و تونستم وارد کنم ولی حین سکس این اتفاق نمیفته

    • سلام اینکه می گید با خونریزی همراهه باید حتما معاینه بشید. زخمهای دهانه واژن میتونه در آینده باعث ایجاد واژینیسموس هم بشه که بنظر میاد شما در ابتدای این بیماری هستید. هرچه زودتر برای درمان اقدام کنید.

  • سلام من ۱۰ماه ازدواج کردم هربار که رابطه داریم خیلب درد دارم و پاهام قفل میش غیرارادی بااین ک همسرم منو کامل ارضامیکن و آمادم میکن و واژنم کامل خیس میش ولی بازم درد دارم چیکارکنم

    • عزیزم شما دچار واژینیسموس هستید. پیش نوازی خوب مشکل شما رو رفع نمیکنه. چون عضلات واژنتون خودبخود خیلی منقبض میشه. برای جلوگیری از انقباضاتش باید تحت درمان با آر اف یا بوتاکس باشید.

  • سلام وقتتون بخير من يك سالو نيمه عروسي كردم ولي قادر به انجام رابطه نيستم جوري كه ميخايم اقدام كنيم اصلا دخول انجام نميشه نفسم ميگيرو به سختي نفس ميكشم حالم خيلي بد ميشه دكتر هم رفتم بهم ژل لوبريكانت وزايلوژل داده ولي هيچ كاري نكرده

    • سلام. شما دچار واژینیسموس هستید. باید به متخصص زنان در زمینه واژینیسموس مراجعه می کردید. ژل به دردتون نمیخوره. با روشهای rf و تزریق بوتاکس میتونید درمان بشید.

  • سلام دکتر وقتتون بخیر یک ماهه ازدواج کردم روزای اول برای دخول خیلی درد میکشیدم وقتی دخول کامل انجام شد متوجه شدم که پرده بکارت ندارم .حالا بعده این مدت واژن خیلی گشادتر شده بطوری که من و شوهرم هیچکدوممون لذت نمیبریم .مجردی هم هیچوقت خود ارضایی نکردم یا با کس دیگه ایی هم سکس نداشتم چکارباید کنم خیلی عذابه .۱۹ سالمه سنم بالا نیست که بگم‌واسه سن زیاد هست میشه کمکم کنید

    • سلام. به طور مادرزادی بعضی ها پرده ندارن و هیچ مشکلی هم نداره. برای اینکه احساس گشادی واژن دارید هم باید معاینه کنم ببینم مشکل تون چیه که ارضا نمیشید.

  • سلام من یکسال ازدواج کردم ولی هنوز موفق ب دخول نشدم وقتی اقدام ب اینکار میکنم انگار کاملا بسته میشه نمیدونم چکار کنم واقعا ناراحتم میکنه

    • سلام. شما قطعا واژینیسموس اولیه دارید. برای تعیین گرید و درمانش باید به متخصص زنان مراجعه کنید. با روشهای جدید، ظرف چند جلسه واژینیسموس های شدید مراجعینم درمان شدن.

  • سلام خانم دکتر من حدود یک ماه ونیم ازدواج کردم ولی دخول انجام نمیشه من ماهیچه های ران و منقبض میکنم و درد هم دارم به همراه استرس شدید ،؛چکار باید انجام بدم فشار روحی روانی هم روی خودم و همسرم زیاده ؟ چه اسپری بی حسی بیشنهاد میکنید؟

    • سلام. با بی حسی مشکلت حل نمیشه. واژینیسموس داری و با توجه به علائمت باید گریدت ۳ به بالا باشه. باید معاینه کنم تا متوجه بشم گریدش چنده. با درمان های جدید پزشکی میتونید درمان بشید. نگران نباشید.

  • سلام من پردمو تو بچگی از دست دادم و موقع دخول حس میکنم هیچ راهی نیست با انگشت امتحان کردم موفق شدم اما خیلی احساس سوزش دارم و انگشتم به مجرای ادرارم میخوره و مزاحم دخول هست

  • سلام ببخشید روش rf یعنی چیزی وارد واژن میشه؟ آخه کسی که واژینیسموس داره نمیتونه چیزی رو داخل واژن بپذیره

    • سلام برای درمان واژینیسموس با rf ابتدا از اپلیکاتورهای ورقه ای استفاده می کنیم که نیاز نیست وارد واژن بشن. اگر هم واژینیسم شدید باشه روشهایی مثل تزریق بوتاکس به کمکمون میان.

  • با سلام من چهار ماه هست که ازدواج کردم ودر ارتباط اول تا سوم دچار درد و خونریزی شدم و بعد از ان از رابطه جنسی میترسم و اجازه دخول نمیدم ، حتی خودم هم میترسم انگشتم را داخل کنم و در حین معاشقه هم که همسرم انگشتش رو وارد میکنه دچار درد میشم و همینم باعث میشه که اجازه دخول ندم من الان واژینیسموس دارم یا مشکلم ذهنی هستش البته من یکبار هم با ژل لوبریکانت سعی کردیم امتحان کنیم که من باز هم احساس درد داشتم و احساس نمیکردم که بی حس شده باشم

    • سلام. مشکل شما واژینیسموس هست و یه مشکل جسمیه که به خاطر انقباض غیرارادی عضلات واژن رخ میده و ذهنی نیست.

  • با سلام من ۴ ماهه عروسی کردم ولی نمیتونم رابطه داشته باشم،موقع رابطه ترسی ندارم و خودمم هم تلاش میکنم ولی نمیشه،وقتی همسرم انگشتشو وارد میکنه میگه مسیرش بسته اس،خودم تنگشت کردم دیدم دقیقا از پشت پرده به اندازه دو سه بند انگشت شایدم بیشتر ی چیزای تپه مانندی هست که نمیزاره انگشت مسیرش رو پیدا کنه،و به شدت واژنم رو تنگ و دردناک کرده،آیا این میتونه واژینیسم باشه؟یا کیستی چیزیه،خیلی میترسم لطفا راهنماییم کنید،در ضمن من پریودی های دردناکی دارم و موقع رابطه وقتی تحریک میشم ترشحاتم با سوزش شدید خارج میشه.

    • سلام. شما درجات متوسط واژینیسموس رو دارید و انقباض عضلات واژنتون باعث مسدود شدن مسیر میشه. باید برای درمانش اقدام کنید. با آراف و بوتاکس جلوی انقباض غیرعادی رو میگیریم و روابط زناشویی تون عادی میشه.

  • سلام خانم دکتر.من ۴ ماهه ازدواج کردم.تا ۳ ماه اول که از بس میترسیدم میگفتم نه نه یکم دیگ صبر کنیم.تا یک ماه پیش از شب تا صب تلاش کردیم تا داخل شد.خیلیم خون اومد ازم.دیگ همین که داخل شد از درد و سوزش همونجا تمومش کردیم.دیگ خیلی ترسم بیشتر شد.تا ی بار دیگم با کلی استرس این کارو کردیم که دردش همون اندازه زدن پرده بکارتم بود از بس درد داشت میدونمم ممکنه ازین باشه ک خودمو سفت میگیرم.تا الان باز خیلی خاسم درست بشه اما تا میخاد بره داخل حسم میپره و یخ میزنم.هی میگم یه دقه دیگ دو دقه دیگ آخرشم میگم نه یه روز دیگ.تا الانم یک ماهه هی بهونه میارم.خودم خسته شدم عصابم خورده شوهرم ناراحته از دستم میگ همکاری نمیکنی.همیشه ام من خابیدم اون میاد.ب نظرتون پوزیشونو چطوری کنیم بهتره؟یا از چه بی حسی ای میتونم استفاده کنم؟چیکار کنم استرسم از بین بره؟آخه تا بشه میخام خودم حلش کنم به دکتر مراجعه نکنم

    • سلام. این غیرارادی هست و خودتون نمیتونید کاری کنید. چون واژینیسموس هستید و باید تحت درمان قرار بگیرید. به متخصص زنان مراجعه کنید. تلاش برای دخول، واژینیمسوس رو بدتر و درمانش رو سختتر میکنه.

  • سلام خانم دکتر من ۶ساله که ازدواج کردم و تو این مدت به ارگاسم نرسیدم همیشه درد داشتم و حتی سونو گرافی واژینال بخاطر تزسی که دارم نرفتم معاینه هم که اصلا نمیتونم …. الانم مدت ۱ساله که تحریک میشم اما نمیتونم ارضاع بشم. یهو از تتریک در میام. خیلی هم سرد شدم

  • سلام خسته نباشید من طرف مقابل خودمو خیلی دوست دارم ینی هم تمایل احساسی دارم هم تمایل جنسی ولی نمیدونم چرا توی رابطه واژنم هیچ حسی نداره اگر هم قبل از دخول تحریکی رو حس کرده باشم بعد دوخول کاملا بی حس میشم همه راهیو امتحان کردیم ولی تا قبل از دخول هرچقدر خواستار نزدیکی کاملم بلافاصله بعدش میبینم هیچی حس نمیکنم یه بی حسی مطلق نمیدونم پیش چ دکتری برم یا حتی چیکار کنم چون طرف مقابلم هرچقدر تلاش میکنه منو اینجوری میبینه ناراحت میشه

  • سلام خانم دکتر منم واژینیسموس دارم و یکساله ازدواج کردم. مطالبی ک در مورد ار اف خوندم یه دستگاهی هست ک وارد واژن میشه . من که واژینیسموس دارم مطمئنا نمیتونم بزارم اون دستگاه وارد من بشه پس چجوری شما میگید روش خوبیه واسه این مشکل ؟

    • سلام برای درمان واژینیسموس با rf تکنیک های پزشکی برای ایجاد امکان دخول داریم. مثلا از اپلیکاتورهای خاصی استفاده می کنیم که نیاز به دخول ندارن تا عضلات منقبض نشه. یا اگر هم واژینیسم شدیده، عضلات رو بوتاکس می کنیم تا جلوی انقباض رو بگیره.

  • سلام من تا بحال پیشه ۳ متخصص مراجعه کردم ولی هیچکدوم نفهمیدن من واژینیسموس دارم و فقط میگفتن چرا نمیزاری معاینت کنیم . واقعا واژینیسموس اینقدر ناآشناس ک متخصص نتونست تشخیص بده ! به نظرتون چیکار کنم من ! پیش مشاور هم رفتم انگشت کردنو پیشنهاد داد ک بازم نشد . یکساله هم ازدواج کردم . عمل هایمنکتومی چطوره ؟ شنیدم واسه واژینیسموس خوب نیست ولی واسه من ک ترس دارم احتمالا میتونه با بیهوشی این مشکل رو حل کنه .

    • سلام. تخصص زنان هم شاخه های خودش رو داره. شما باید به متخصصی مراجعه می کردید که درمورد بیماری های جنسی زنان هم تخصص داشته باشه. نیازی به جراحی نیست. توی معاینه می فهمیم گرید چند هستید که ظاهرا شما گریدت هم بالاست. بعد با درمانهای rf یا بوتاکس بیمار رو درمان می کنیم و کار به جراحی نمیرسه.

  • سلام خانم دکتر من حدودا رابطه شش یا هفتمم خیلی خیلی درد داشتم البته همیشه درد دارم و اون موقع خونریزی شدیدی پیدا کردم و دکتر هم رفتم ایشون هم وقتی اومدن منو معاینه کنن درد خیلی زیادی کشیدم و دوباره خونریزی کردم دکتر هم فقط گفت باید از روغن استفاده کنم برای رابطه ی راحتر و دیگه چیزی نگفت به نظرتون مشکل من چیه؟

    • سلام. رابطه جنسی یا دخول هر چیزی به واژن رو متوقف کنید چون واژینیسموس شما رو بدتر میکنه. برای تعیین گریدش هم باید معاینه تون کنم که ظاهرا گریدهای بالا هم هستید. درمان واژینیسموس با بوتاکس یا آر اف فقط انجام میشه و اگر جواب نده جراحی انجام میدیم که به ندرت برای مراجعینم پیش اومده.

  • سلام ببخشید من نزدیک یکساله ازدواج‌ کردم ولی هنوز رابطه با دخول نداشتیم،احساس میکنم اگر دخول انجام‌بشه خونریزی و درد شدید حس میکنم،کلا قفل میکنم،همسرم میگه که بزرگش کردی این موضوع رو ولی چیزی نیس ،اشتیاقی هم‌ نشون نمیده که بریم دکتر،چن سری گفتم میگه تو ترسویی

    • سلام. توصیه می کنم حتما برای دخول اقدام کنید. اگر چند بار اقدام به این کار کردید و درد و خونریزی داشتید به متخصص زنان در زمینه واژینیسموس مراجعه کنید. اولین مقاربت کمی درد و خونریزی داره که اصلا چیز خاصی نیست و همه دارن. نگران نباش.

  • سلام.ببخشید من ۵ماهه ازدواج کردم موقع دخول میترسم و جلوگیری میکنم ولی وقتی دخول انجام میشه زیاد درد ندارم ولی موقع دخول تاحدی جلوگیری میکنم که بعضی وقتا شوهرم بیخیال رابلطه میشه

    • سلام. به نظرم معاینه لگنی اگر بشید بهتره. اگر لازم باشه به سکس تراپیست هم ارجاع تون میدیم.

  • سلام ی سوال داشتم ممنون میشم کمکم کنید من چن روز پیش پردمو برداشتم اما بعدش از شدت درد توان دخول رو نداشتم بعد دوروز خون ریزی حالا درد ندارم اما حتی انگشتم داخل نمیره انگشتم ی چیز سفت رو حس میکنه و جلو تر نمیره میخواستم بدونم چرا اینطور شده و راه درمانش چی هست ؟؟ ممنون میشم راهنمایی کنید

    • سلام. شما واژینیسموس اولیه دارید که باعث انقباض شدید عضلات واژن میشه و اجازه دخول نمیده. برای مواردی مثل شما با چند جلسه rf یا یک بار بوتاکس واژن میتونیم مشکل رو برطرف کنیم.

  • سلام من تقریبا سه ماهه ازدواج کردم ودر این سه ماه سه بار ودر روزهای اول ازدواجمون ارتباط داشتیم که هر سه بار خونریزی شدید داشتم دوبار اول از شدت خستگی وترس نشد که کامل بره داخل وپرده بکارت کامل پاره بشه وسومین بار شوهرم بدون اینکه به من بگه قصد داره بکنه داخل از پشت کرد داخل واژنم که این روش باعث شد نفسم از شدت درد بند بیاد وبدنم آبی شد که فکر کنم پرده بکارتم همون موقع بود که پاره شد وحتی زخمی شدم چون تا دوروز خونریزی شدید داشتم واز اون به بعد دیگه نتونستیم عمل ادخال کنیم چون عضلات واژنم به طور غیر ارادی سفت میشه البته انگشتشو میشه بکنه داخل ودردی حس نمیکنم ولی دستگاهشو نمیتونم به نظر شما من مبتلا به واژینیسموس هستم وچه روشی برای درمانم بهتره

    • سلام. آراف یا بوتاکس برای شما مناسبه. بعد از معاینه میتونم بگم کدوم موثرتره براتون. تا قبل از مراجعه به مطبم حتما دخول هر چیزی به واژن رو متوقف کنید چون باعث تشدید واژینیسموس میشه.

  • سلام وقتتون بخیر، من ۵ساله که ازدواج کردم ولی هنوز نتونستم رابطه برقرار کنم، هم خودم و هم شوهرم دیگه خسته شدیم، همیشه تا میخواد دخول کنه من خودمو سفت میکنم و عقب میکشم و نمیذارم کاری بکنه، هر دکتری هم که بگید رفتم، چندتا متخصص زنان و زایمان، روانشناس، روانپزشک ولی هیچ کدوم فایده‌ای نداشته، بهم انواع ژل و کرم دادن ولی فایده‌ای نداشت، روانشناس گفت مشروب بخور از خود بیخود بشی، اون یکی گفت شوهرت با روغن گل ماساژ بده، دکتر گفت بیا برات یه شکاف بدم ولی شوهرت باید رضایت‌نامه امضا کنه ولی شوهرم زیر بار نرفت گفت معلوم نیست یه بار بلایی سرت میارن ناکارت میکنن، خلاصه همه این کارا رو کردم ولی فایده‌ای نداشته، واقعا دیگه خسته شدم، من باید چیکار کنم؟!

    • سلام. نه عزیزم هیچ کدوم اینها مشکل شما رو برطرف نمیکنه. متاسفم باید به متخصص زنان باید مراجعه می کردید این مدت. نگران نباشید به متخصصی که در زمینه بیماریهای جنسی تخصص داره باید مراجعه کنی سریعتر. برای مواردی مثل شما آراف یا بوتاکس انجام میدیم و بیمار درمان میشه کاملا.

  • سلام وقتتون بخیر.بنده ۱ ساله که نامزد بودم و به همین تازگی هم خونه خودم رفتم . من ترسی از دخول ندارم بلکه خودم هم همیشه پیش قدم میشم.البته در حین برقراری اولین رابطه از لوبریکنت هم استفاده کردیم و کمی هم زخم شد اما به طور کامل نتونستیم دخول داشته باشیم.از دردش نمیترسم اما مشکل اینجاست که چه باید بکنم تا براحتی این دخول انجام بشه؟

    • سلام. اگر حدود ده بار برای دخول در دفعات متفاوت اقدام کردید ولی همچنان دخول کامل انجام نمیشه، واژینیسموس دارید و باید برای درمانش مراجعه کنید تا گریدش رو تشخیص بدم. بعد میشه با اراف یا بوتاکس درمانتون کرد.

  • سلام خانم دکتر من یک هفتس ازدواج کردم،هردفه که میخوایم رابطه برقرار کنیم ازم خون میاد،دفعات اول میگفتم حتما خون پردمه،اما هربار ک میخوایم انجامش بدیم یه درد خیلی متوسط همراه بالذت دارم اما نمیدونم این خونی که میاد دلیلش چیه،خون کاملا قرمز بعضا زیاد انقدر که ازم میچکه،ممکنه برای این باشه که تازه دارم تجربه میکنم؟

    • سلام. تا چند بار طبیعیه ولی اگر ادامه داره و علائم درد موقع نزدیکی، خونریزی، زخم یا مورد دیگه ای دارید حتما برای تشخیص علتش باید معاینه تون کنم.

  • سلام من ٦ ماهه ازدواج كردم و هنوز موفق به دخول نشديم همسرم كه نزديكم ميشه كل بدنم خشك ميشه و كلي عرق ميكنم از استرس عضله ي پاهام گرفته ميشه به نظرتون كدوم درمان رو انجام بدم واقعا فشار رواني زيادي روم هست

    • سلام. عزیزم باید معاینه ت کنم تا مشخص بشه مشکل جسمی داری یا علتش زمینه روحی داره مثل ترس. هر کدوم از این موارد باشه در جلسه معاینه مشخص میشه و هر دو قابل درمانه. نگران نباشید و سریعتر اقدام کنید.

  • سلام خانم دکتر من ۲۲ ساله هستم و سه ماه هست عروسی کردم و هنوز موفق به دخول کامل نشدیم بغیر از یک بار که آن هم شاید بیش از یک ساعت طول کشیدکه شوهرم با حوصله و نوازش من آلت را تا آخر فرستاد داخل ولی خیلی اذیت شدم و در کل نصف آلت که داخل میشه دیگه نمی تونم طاقت بیارم و صدای داد و فریادم در میشه نمیدونم بخاطر کلفتی آلت همسرم هست یا واژن من تنگ هست. چون من سکس دوست دارم و از دخول نمی ترسم

    • سلام. هیچ کدوم عزیزم. شما مشکل واژینیسموس داری که خوشبختانه با توجه به علائمی که گفتی خفیفه و براحتی میشه درمانش کرد. میتونم براتون آراف یا بوتاکس رو انجام بدم.

  • تاحالا فکر.می کردم همسرم فیلم بازی میکنه چون رابطه عاطفی خوبی باهم نداریم .ولی یک سال هست ازدواج کردم ولی هنوز اجازه دخول نمیده فقط توی یک سال زمانی که رتبطه مون خوب شده بود یکبار تونستم دخول کنم.میتونه عیب از من باشه یا از خانوم

    • سلام. اگر نمیتونید دخول انجام بدید و حس ضربه زدن به دیوار رو دارید و ایشون درد زیادی دارند، مشکل ایشون غیرارادایه که بهش واژینیسموس میگیم. با هم مراجعه کنید مطبم تا معاینه کنم و گریدش رو بهتون بگم. بعد میتونیم درمان رو شروع کنیم.

  • سلام خانوم دکتر من سه ماهه عروسی کردم ولی جز دو بار که منجر به پاره شدن بکارت شد دخولی انجام ندادم انگشتم داخل واژن میبرم مشکلی ندارم ولی با همسرم نمیتونم ترس دارم البته ایشون هم زیاد وارد نیست سن من هم طوری هست که باید زود بچه دار بشیم لطفاً راهنمایی کنید ویه مورد دیگه فقط با دخول امکان بارداری هست ممنون

    • سلام. واژینیسموس تون خیلی شدید نیست و زود میشه درمانش کرد. میتونید بدون دخول هم باردار بشید ولی مشکلات زیادی داره. به تجربه ی خودم از بیمارانم توصیه می کنم واژینیسموس رو درمان کنید. مراجعینم بعد از درمان راحت با دخول باردار شدند و بدون مشکل زایمان کردن.

  • سلام من دو ساله ازدواج کردم و نتونستم رابطه برقرار کنم. رفتم دکتر زنان گفت پردت ضخیمه باید جراحی کنی. پردمو برداشت بعدش گفت راهش الان کاملا بازه و خودشم یه چیزی مثل آلت انداخت داخل واژنم و گفت مطمئن باش که راه بازه. ولی هنوزم نمیتونم رابطه برقرار کنم و هر کاری میکنم داخل نمیره حتی اپلیکاتور هم نمیتونم کامل داخل واژن ببرم. علتش چیه؟ با اینکه الان دیگه خودمو سفت نمیکنم و سعی میکنم ببرمش داخل

    • سلام. مشکل شما ضخامت پرده نبوده. شما واژینیسموس دارید. برای درمانش باید اول گرید واژینیسموس مشخص بشه بعد می تونیم بهترین روش درمان رو براتون استفاده کنیم.

  • سلام خانم دکتر من ۳ ماهه عروسی کردم ولی خیلی تلاش کردیم دخول انجام نشد اول فکر میکردم همسرم خوب بلد نیس که پوزیشن هارو اتجام بده چون درد شدیدی میگرفتم و تا میخواست داخل بره نمیزاشنم ک انجام بده از درد.بعد رفتم دکتر تشخیص واژینیسم دادن ۱۵ روز تمرینات کیگل و انگشتی انجام دادم و با پوزیشن زن رو تونستم خیلی کم داخل ببرم یه لحظه با فشار ک وارد کردم دچار خونریزی شدم فک کردم ک عروس شدم و تمام شده اما ۲ بار بعد از آن روز ک رابطه داشتیم دوباره فقط تونستم پوزیشن زن رو رو انجام بدیم و دوباره هر دوبار خونریزی داشتم. خودم فک میکنم پردم کامل پاره نشده چون هر ۳ بار یک لحظه فقط ضربه زدم و خونریزی و درد نزاشت ادامه بدیم و رابطه کامل رو تجربه کنیم .پردمم حلقویه خیلی نگرانم میشه نظرتونو بفرمایید که چه اتفاقی افتاده . دگ بعد از اون ۳ بار ک خونریزی گرفتم دگ هیچ تلاشی برای رابطه نکردیم چون میترسم دوباره خون بیاد.و پوزیشن هم فقط زن رو میتونم

    • سلام. مشکل واژینیسموس هست و تمرین کگل و انگشت یه روش منسوخه چون اصلا جواب نمیده. اصرار به دخول هم باعث بدتر شدن تون شده. باید مراجعه کنید تا درجه واژینیسموس رو مشخص کنم و بعد درمان با آراف یا بوتاکس رو براتون انجام بدم. تنها روشهای موثر در دنیا فعلا همیناست که بدون جراحی و سریعه.

  • سلام خانم دکتر من یک‌ماه و نیمه ازدواج کردم توی رابطه اول خیلی میترسیدم و به طور خیلی ناگهانی و بدون پیش زمینه پرده بکارتم برداشته شد بعد از اون نتونستم رابطه برقرار کنم هیچ احساس تحریکی ندارم حتی با نزدیک‌کردن انگشتم احساس سوزن و درد میکنم و کل عضلاتم ناگهانی منقبض میشه به دکترم مراجعه کردم بهم گفت واژینیسموس دارم به حدی که حتی باید برای معاینه هم بی حس بشم با وجود بی حسیم خیلی زیاد درد داشتم موقعه معاینه و فهمیدم خشکی رحم شدید هم دارم و حدود ده روز هم‌هست ک‌روی خونریزی شدید هستم الان باید چیکار کنم من نه اصلا تحریک میشم نه هیچ حسی دارم به رابطه جنسی ممنون میشم راهنماییم کنین

    • سلام. میتونید برای درمان واژینیسموس تون به مطبم مراجعه کنید. اگر بعد از معاینه براتون درمان اراف رو ببینم مناسبه، براتون انجام میدم که این خشکی واژنتون رو هم درمان میکنه. تا قبل از مراجعه از دخول هر چیزی به واژن خودداری کنید چون گریدتون رو بالاتر میبره.

  • سلام خانوم دکتر ببخشید من الان دوماهه اقدام ب بارداری کردی این ماه معوقه نزدکی ی درد خفیف داخل واژنم ایجادمیشه یا میترسم اولا اینجوری اصلن نبودم اکثرمعوقه ها واژم بوی بدی میده علتش چی میتونه باشه

  • سلام خانم دکتر.. من ۳۸ سالمه و ازدواج نکردم..موقع برقراری رابطه جنسی با پارتنرم به سختی میتونم اجازه دخول بدم و درد زیادی رو تحمل میکنم تمرینات کگل رو هم چند هفته ای انجام دادم اما تاثیری نداشت. به درخواست پارتنرم میخوام به پزشک مراجعه کنم و در سایتتون با شما آشنا شدم و خب انتخابم شما هستید. منتها میخوام بدونم من که ازدواج نکردم رو برای داشتن این مشکل میپذیرید؟

    • سلام. در هر حال باید واژینیسموس رو درمان کنید که با درمانهای پزشکی امکان داره. مراجعه کنید تا گرید واژینیسموس تون رو بتونم تعیین و بعد درمان کنم.

  • سلام بنده ۲ سال ازدواج کردم و موفق به دخول نشدم چون احساس میکنم دخول غیر ممکن و انگار رحمم مثل دیوار عمل میکنه .با اینکه چند بار دکتر رفتم و معاینه شدم و هنگام معاینه دردی احساس نکردم و مطمئن شدم که مشکلی ندارم و شاید ببخشید اندازه آلت باعث دردم میشه .خواستم خانم دکتر بدونم منم مشکل واژینیسموس دارم یا عضلات دهانه ی رحمم تمریناتو انجام بدم انعطاف پذیر تر میشه و میتونم رابطه جنسی برقرار کنم؟

    • سلام عزیزم. نه ورزش تاثیری نداره. شما از گریدهای خفیف واژینیسموس هستید که فقط اجازه ورود آلت رو نمیده ولی معاینات رو راحت میشه براتون انجام داد. ربطی به سایز آلت هم نداره. زودتر برای درمان مراجعه کنید و به زور دخول رو انجام ندید چون گرید واژینیسموس تون میره بالاتر.

    • سلام. هیچ توضیحی ندادین و بدون معاینه نمیتونم نظری بدم. اگر واژینیمسوس باشید، موقع معاینه مشخص میشه.

  • سلام خانم دکتر من یک هفته اس ازدواج کردم تو اولین رابطه ام دخول انجام نمیشد و با درد همراه بود هم من هم همسرم متوجه منقبض شدن پاهام میشیم ۳ بار سعی کردیم اما دخول انجام نشد هیچ ترس و استرسی هم ندارم

    • سلام. احتمالا واژینیسوس هستید. نگران نباشید یا آر اف یا بوتاکس میشه درمانش کرد. تا قبل از مراجعه برای درمان هم نباید تلاش برای دخول داشته باشید چون مشکل تون بدتر میشه.

  • سلام درود بر شما من زمان سکس با شوهرم ی چیزی از داخل بدنم تکه گوشتی یا پوستی ک مثل نخ حدودا دو سه سانت میشه ک از بدنم هنگام دخول وخروج میره میاد همراه الت شوهرم میخاستم بدونم اون چیه من دربارش اومدم اطلاعات جمع کنم ک اسم شما اومد رو صفحه گوگل من

  • سلام خانم دکتر من دو سه ماه ازدواج کردم ولی نمیتونیم رابطه داشته باشیم بکارتم زده شده ولی دخول کامل انجام نمیشه و فقط تا قسمت ختنگاه یا کمتر وارد میشه درد شدید دارم و خونریزی بعد هر بار چه کار باید انجام بدم پیش دکتر ماما هم رفتم یه ژله لیدوکایین داد و گفت با همین اوکی میشی خونریزیت هم بخاطر تنگی واژنت هست باید چیکار حالا واقعا داریم از هم سرد میشیم

    • سلام. نه عزیزم شما باید میرفتید پیش متخصص زنان. اگر در این دو ماه حدود ۱۰ بار تلاش برای دخول انجام دادید ولی موفق نشدین، مشکل واژینیسموس دارید و فقط با تزریق بوتاکس یا چند جلسه آراف واژن درمان میشید. با زور سعی نکنید دخول انجام بدید چون واژینیسم شما بدتر میشه. باید سریعتر به متخصص زنان مراجعه کنید.

  • سلام من امروز با نامزدم میخواستیم رابطه کامل برقرار کنیم برای اولین بار اما خیلی سوزش عجیبی داشت درحدی ک من ناخودآگاه در صورتی ک دلم نمیخواست با پاهام فشارش میدادم ک بره عقب ولی میخواستم هم ک انجام بشه حتی انگار یکم دیوارش پاره شده و الان ک میرم دسشویی سوزش دارم مشکل من چیه؟

    • سلام. سوزش شما بخاطر آسیبی هست که دیدین. بهداشت واژن و لباس زیر رو رعایت کنید که عفونی نشه. اگر حدود ۱۰ بار همین مشکل براتون پیش اومد، بدون شک واژینیسموس هستید و باید برای درمان به متخصص زنان مراجعه کنید.

  • یکساله ازدواج کردم ونتونستم رابطه ای با همسرم داشته باشم با انگشت خودمم نمیتونم این ترسوبریزم کلاازاینکه چیزی واردواژنم بشه ترس دارم

    • عزیزم شما واژینیسموس شدید دارید و گریدش رو با معاینه میشه دقیقا مشخص کرد. حتما به متخصص زنان مراجعه کنید تا با بوتاکس واژن یا درمان واژینیسموس با rf درمان بشین. راه دیگه ای برای درمان واژینیسم ندارید.

  • من دوماهی هست ازدواج کردم در اولین رابطه که بکارتم پاره شد یه شکاف کوچکی هم پایین واژنم باز شد اصلا پیش دکتر نرفتم خودش جوش خورد و درست شد ولی رابطه های بعدیم خوب هستن همیشه هم رابطه دارم ولی آلت شوهرم تا آخر نمی رود و به چیزی گوشت مانند بر می خورد که درد خیلی خیلی کمی هم دارد نمیدانم چه چیزی است که آلت شوهرم تا ته نمی رود و باعث نگرانی می شود؟؟؟؟

    • سلام. اون دیوار گوشتی، عضلات واژنتون هست که منقبض میشه موقع دخول و نباید اینجوری باشه. خوشبختانه واژینیمسوس شما خیلی خفیفه و سریع با آراف واژینال یا بوتاکس خوب میشه. توصیه میکنم برای درمان اقدام کنید.

  • با سلام من چند سالی است lichen planus دارم سال گذشته کیست تخم دان داشتم و در عمل برداشتن رحم و تخم دان انجام شد و الان داخل واژن من بسته شده و داخلش پر از زخم است و کامل بسته شده برای همین با شوهرم مشگل پیدا کردم چون اصلا نزدیکی نداریم میشه کاری کرد یا نه ممنون شبتون خوش

    • سلام. برای اینکه ببینم داخلش زخم هست یا نه باید معاینه کنم. بعد از جراحی سنگین لگنی که داشتید دچار واژینیسم ثانویه شدین که با آراف واژن یا بوتاکس درمان میشه. نگران نباشید و برای درمان به متخصص زنان مراجعه کنید تا رابطه جنسی تون مثل قبل از عمل هیسترکتومی تون بشه.

  • سلام دکتر من دو سال و نیم ازدواج کردم نشدهگه که نزدیکی داشته باشیم دو بار رفتم دکتر گفتن باید سعی کنین اگر نشد برین پیش روانشناس اصلا نتونستیم و تصمیم گرفتیم بریم پیش روانشناس که فهمیدم دو ماهه باردارم الان تو ماه پنج هستم امکانش هست که در بارداری درمان بشم یا بعد از زایمان و اینکه برای زایمان طبیعی به مشکلی میخورم و میخواستم ببینم تو مشهد جای معتبری که جواب بده برای مشکل من رو می‌شناسین ممنون میشم راهنمایی کنید

    • سلام. واژینیسموس خود بخود درمان نمیشه و زایمان شما هم نمیتونه به درمان اون کمکی کنه. پس حتما بعد از زایمان برای درمانش با آراف واژینال یا تزریق بوتاکس اقدام کنید. در مشهد کسی رو نمی شناسم متاسفانه.

    • سلام. به نظرم به سکس تراپیست و روانشناس نیاز دارید تا از نظر روحی و روانی آماده رابطه بشید. اگر ترستون از بین رفته ولی هنوز مشکل سفتی عضلات و عدم دخول رو دارید به متخصص زنان مراجعه کنید. برای این نوع کیسها ما از آراف واژینال برای درمان واژینیمسوس استفاده می کنیم.

  • سلام خسته نباشیدخانوم دکترعزیزمن دوسال وپنج ماه عروسی کردم وهنگام نزدیکی درابتدای واردکردن دردزیادی دارم ولی کامل که داخل میره دردی ندارم ولی متاسفانه درطول این مدت فقط دوبارتونستیم دخول انجام بدیم من بی اختیارپاهام بالامیره ولگنم بالامیادونمیتونیم انجام بدیم وطول مدتی که ازدواج کردم خیلی هم فرصت برای دخول نداشتم ولی هرموقع خواستیم انجام بدیم شاید۱۰باری نشداون دودفعه هم به زورانجام دادیم پیش چندتادکترزنان رفتم یکیشون گفتن برودخولتوانجام بده حتی معاینه هم نکردیکیشونم خواستن معاینه کنن ولی من بی اختیارماهیچه قفل میشددردی نداشتم ولی هم میخواست معاینه کنه پاهام قفل میشدسونوانجام دادم گفتن سونوت مشکلی نداره بریدشماترسیدیدودخولتونوانجام بدیدپیش یکی دیگه که رفتم گفتن واژینیسموس شدیذدارم چون ایشون هم نتونستن معاینه کنن وبه من گفتن بایدبرم پیش روانپزشک من شوهرم داره حساس میشه رواین موضوع میشه لطف کنیدراهنماییم کنید.من ازشیرازبهتون پیام میدم ومن تازه فهمیدم که بیماری به نام واژینیسموس وجودداره

    • سلام. بله شما دقیقا مبتلا به واژینیسموس هستید و با زور زدن بیشتر، مشکل تون بدتر میشه. این بیماری رو روانشناس نمیتونه درمان کنه چون علتش انقباض شدید عضلات ورودی واژنه که باعث انسداد واژن میشه. با چند جلسه آراف واژن، عضلات واژن ریلکس میشن و میتونید دخول عادی رو تجربه کنید. این بیماری خودبخود رفع نمیشه و حتما هر چه سریعتر برای درمانش باید اقدام کنید.

  • سلام خانم دکتر من سه ساله عقدکردم و از مقعد رابطه داشتیم. تازگی ها برای اولین بار از واژن دخول داشتم و درد زیادی کشیدم. و کمی از دهانه واژنم زخم شد.برای بار دوم رابطه از واژن، به سختی دخول انجام شد امادردش کمتر بود. میخواستم بدونم من واژینیسموس دارم یا فقط بخاطر اینکه اوایل رابطه از طریق واژنه، واکنش نشون میدم؟

    • سلام. از اونجایی که رابطه های اولتون هست بهتره خیلی آرومتر و با احتیاط انجام شه. نباید بگذارید در این روابط اولیه زخم روی دهانه واژن ایجاد شه. هم ترس شما رو بیشتر میکنه و هم باعث انقاباضات بعدی واژن میشه. پیشنهاد می کنم صبر کنید تا زخم دهانه واژن درمان شه و بعد روابط ملایم تری را با پیش نوازی و استفاده از لوبریکانتها داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *