جراح زیبایی و متخصص زنان

جوانسازی واژن با لیزر و هزینه آن

جوانسازی واژن با لیزر

جوانسازی واژن با استفاده از لیزر

جوانسازی واژن با استفاده از لیزر مونالیزا تاچ انجام می شود که به طور اختصاصی برای مخاط واژن تولید شده است. لیزر مونالیزا تاچ مشکل کاهش استروژن در بافت واژن را که معمولا پس از یائسگی و زایمان رخ می دهد، با فعال سازی دوباره کلاژن جدید و بازسازی حالت واژن سالم، حل می کند. در ادامه این مقاله به جوانسازی ناحیه تناسلی خانمها با استفاده از لیزر مونالیزا تاچ، نحوه عملکرد و بررسی اثرات و عوارض این لیزر می پردازیم. جهت دسترسی سریع به بخش های مختلف مقاله می توانید از فهرست زیر استفاده کنید. کافی است روی سرفصل موردنظر کلیک کنید.

آتروفی واژن چیست؟
اثرات روانی و جسمی آتروفی واژن
بازسازی و دوباره جوان سازی واژن با استفاده از لیزر مونالیزاتاچ
نحوه کار لیزر مونالیزا تاچ برای جوانسازی واژن
مزایای اصلی جوان سازی واژن با استفاده از لیزر مونالیزا تاچ
آیا جوانسازی واژن با لیزر واژینال به مشکلات دیگری غیر از یائسگی کمک می کند؟
آیا جوانسازی واژن درد دارد؟
تعداد جلسات مورد نیاز برای جوانسازی واژن
درمان با لیزر مونالیزا تاچ در کجا انجام می پذیرد؟
هزینه جوانسازی واژن با استفاده از لیزر مونالیزا تاچ

آتروفی واژن چیست؟

آتروفی واژن که به آن آتروفی ژنیتال نیز گفته می شود، تقریبا 50 درصد زنان را در سن یائسگی تحت تاثیر قرار می دهد. کاهش طبیعی میزان استروژن در طی یائسگی یا کاهش ناگهانی آن پس از جراحی و برخی درمان های پزشکی به میزان قابل توجهی بر ساختار و عملکرد واژن تاثیر می گذارند.

آتروفی واژن

دیواره های واژن نازک تر می شوند و کشسانی طبیعی و خونرسانی به واژن کاهش می یابد. مخاط محافظ واژن ممکن است ضخامت و هیدراته بودن خود را از دست دهد که موجب از دست رفتن روانی واژن و احساس درد و ناراحتی در حین رابطه جنسی می شود. تغییرات اسیدیته محیط واژن تاثیرات زیادی بر عملکرد و سلامت واژن دارند. در این حالت جوانسازی واژن می تواند کمک زیادی به زنان دچار این علائم بکند.

اگر شما نیز دچار علائم آتروفی و خشکی واژن هستید، برای بررسی و درمان این عارضه به دکتر ذاکرین، متخصص زنان و زایمان مراجعه کنید تا مشکلتان ظرف زمانی کوتاه با موفقیت درمان شود. شماره تماس جهت دریافت هر گونه راهنمایی 02144463475 می‌باشد.

اثرات روانی و جسمی آتروفی واژن

علائم آتروفی واژن ممکن است با همدیگر رخ دهند یا تک به تک ظاهر شوند و شامل موارد زیر هستند:
• خشکی و خارج و سوزش واژن: نازک شدن دیواره های واژن، کاهش هیدراته و تغییرات pH و محیط داخلی واژن ممکن است منجر به احساس سوزش و خارش دائمی شوند.
• درد در هنگام نزدیکی: نازک شدن مخاط و پوست ، موجب شکننده شدن بافت واژن شده و روانی واژن را نیز کاهش می دهند و خشکی ناشی از این موارد موجب درد در هنگام نزدیکی می شود.
• شلی واژن و کاهش کشسانی بافت آن: نازک شدن دیواره های واژن و کاهش حجم بافت واژن منجر به کاهش قدرت ساختار واژن و احساس شلی بافت می شود.
• عفونت های مکرر: باکتری های مفید واژن به گلیکوژن درون سلول ها که از سطح واژن به عنوان منبع غذایی باکتری ها فرو میریزد، وابسته هستند. میزان باکتریهای مفید همچنین با اسیدیته محیط داخل واژن مرتبط هستند. با نازک شدن دیواره های واژن و کاهش اسیدیته محیط واژن، میزان باکتریهای مفید نیز کاهش می یابد و ریسک ابتلا به عفونت افزایش می یابد.
• بی اختیاری ادرار و نیاز مکرر به دفع ادرار: نیاز مداوم برای رفتن به دستشویی و یا بی اختیاری ادرار در هنگام سرفه و عطسه نیز ممکن است ناشی از آتروفی واژن باشند که می تواند تاثیر منفی ای بر سلامت و زندگی شما داشته باشد که می تواند در بسیاری از موارد رابطه جنسی را با استرس همراه کند.
تقریبا نیمی از زنان دچار اثرات آتروفی واژن در زندگی خود می شوند و از این میان تنها یک چهارم این زنان به دنبال درمان خود هستند. امروز، درمان ساده و موثری برای بهبود عملکرد طبیعی واژن یافت شده است.

مقاله ویژه: همه چیز درباره عمل زیبایی واژن

بازسازی و دوباره جوان سازی واژن با استفاده از لیزر مونالیزاتاچ

لیزر مونالیزا تاچ برای درمان آتروفی واژن و علائم بی اختیاری ادرار در زنان به طور موفقیت آمیزی در سراسر جهان به کار می رود. لیزر واژینال درمان ساده و به شدت موثری است که با تحریک فرایندهای بازسازی طبیعی بدن عمل می کند. مونالیزا تاچ یک روش درمانی غیر هورمونی، بدون درد و دائمی است که عرضه کننده جایگزین مناسبی برای دارو ها و کرم های هورمونی است زیرا استفاده دراز مدت از داروهای هورمونی ممکن است موجب سرطان های مختلفی از جمله سرطان رحم و سرطان سینه شود. این روش درمانی کمتر از 15 دقیقه به طول می انجامد و نیازمند هیچ نوع بیهوشی نیست و فرد می تواند بلافاصله پس از درمان به فعالیت طبیعی روزانه خود بازگردد.

بیشتر بدانید: آیا سرطان رحم کشنده است؟

خانم دکتر ذاکرین به عنوان یکی از معدود متخصصانی در تهران هستند که دستگاه لیزر مونالیزا تاچ را در اختیاردارند. برای مشاوره در زمینه مشکلات ناشی از آتروفی واژن و انجام عمل های زیبایی با لیزر مونالیزا تاچ با با مطب خانم دکتر ذاکرین به شماره 02144463475 تماس بگیرید.

نحوه کار لیزر مونالیزا تاچ برای جوانسازی واژن

لیزر واژینال مونالیزا تاچ از نوعی لیزر فرکشنال CO2 برای تحریک فرایندهای بازسازی بدن استفاده می کند و سلول های سالم و هیدراته بیشتری تولید می کند و خونرسانی به مخاط واژن را افزایش می دهد و تاثیر مستقیمی بر کشسانی و یکپارچگی دیواره واژن دارد و محیط داخل واژن را به حالت طبیعی خود باز می گرداند.

جوانسازی واژن با لیزر مونالیزاتاچ

حدود 30 روز پس از درمان با لیزر، بازسازی بافت جدید در دیواره های واژن موجب دستیابی به ساختار سفت تر واژن می شود و مخاط واژن حجم، هیدراته و کشسانی خود را باز می یابد. تصاویر زیر نمای مقطعی از مخاط واژن را نشان می دهند که اولی درست پیش از درمان و دومی دوماه بعد از درمان اولیه است. اگر دوست دارید اطلاعات کاملی در مورد لیزر مونالیزاتاچ داشته باشید اینجا را کلیک کنید.

بافت واژن قبل و بعد از جوانسازی

تصویر مخاط واژن قبل (چپ) و بعد از درمان (راست)

نمودارهای زیر نشان دهنده درصد کاهش علائم اولیه آتروفی واژن و بی اختیاری ادراری قبل و پس از سه جلسه درمان با استفاده از لیزر واژینال مونالیزا تاچ هستند.

نتایج جوانسازی واژن با لیزر

مقاله مرتبط: آیا شما کاندیدای عمل زیبایی واژن هستید یا خیر؟

مزایای اصلی جوان سازی واژن با استفاده از لیزر مونالیزا تاچ

• درمان سریع تقریبا 15 دقیقه ای در هر جلسه
• عدم نیاز به بیهوشی
• حداقل عوارض و بدون ریسک
• بهبود سریع و دائمی علائم در اکثر زنان
• عدم نیاز به استراحت پس از درمان
• مناسب برای تقریبا تمام زنان به خصوص بیمارانی که درمان هورمونی برایشان ممکن نیست مانند بیماران سرطانی

آیا جوانسازی واژن با لیزر واژینال به مشکلات دیگری غیر از یائسگی کمک می کند؟

• درمان آتروفی واژن ناشی از زایمان
• درمان شلی بافت واژن
• درمان مقاربت دردناک ناشی از پارگی پرینه در حین زایمان
• درمان بی اختیاری ادرار
• کاهش سرعت پیر شدن مخاط واژن در حین حفظ عملکرد آن

بیشتر بخوانید: از عمل زیبایی پرینورافی (تنگ کردن واژن با استفاده از بافت پرینه) چه می دانید؟

آیا جوانسازی واژن درد دارد؟

درمان محیط داخلی بافت واژن بدون درد است. ممکن است پس از درمان احساس ناراحتی بسیار کمی برای سه تا هفت روز وجود داشته باشد که معمولا به راحتی توسط مسکن های خفیف قابل کنترل است.

چند جلسه درمان مورد نیاز است؟

اکثر زنان پس از جلسه اول احساس بهبود زیادی می کنند اما بهترین نتایج در طی سه جلسه در طی دو ماه به دست می آیند.

درمان با لیزر مونالیزا تاچ در کجا انجام می شود؟

درمان با لیرز مونالیزا تاچ توسط خانم دکتر متین ذاکرین جراح و متخصص زنان در مطبشان واقع در تهران انجام می شود. لیزر مونالیزا تاچ یک لیزر پزشکی است و باید حتما توسط پزشک متخصص انجام شود. برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره 02144463475 تماس حاصل فرمایید.

جوانسازی واژن با لیزر مونالیزا

هزینه جوانسازی واژن با استفاده از لیزر مونالیزا تاچ

برای دریافت قیمت لیزر مونالیزا تاچ می توانید با مطب خانم دکتر ذاکرین جراح و متخصص زنان و زیبایی تماس بگیرید. جهت کسب اطلاعات درباره قیمت لیزر واژینال و دریافت وقت مشاوره و معاینه با شماره 02144463475 تماس حاصل فرمائید.

بیشتر بخوانید: آیا می توان رنگ پوست واژن را روشن تر کرد؟

ساعت کاری دکتر ذاکرین

ساعات مطب